Eerder herfsttopic zou ik zeggen... Wat we gaan krijgen komende week is de derde storm met vooral op vrijdag veel regen en flink wat wind maar zeer zacht inderdaad.. 13 graden? Misschien gaan we weer hetzelfde liedje krijgen als vorig jaar. Maar januari kan ook nog veel brengen dus laten we wachten.
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Eerder herfsttopic zou ik zeggen... Wat we gaan krijgen komende week is de derde storm met vooral op vrijdag veel regen en flink wat wind maar zeer zacht inderdaad.. 13 graden? Misschien gaan we weer hetzelfde liedje krijgen als vorig jaar. Maar januari kan ook nog veel brengen dus laten we wachten.
Lekker, zulke stormen. We hebben nog wat in te halen
Oke, daar kan ik me nog in vinden. Maar niet in alles.
Onderbouwd zeg je?
Kun je een bericht van even geleden dan even uitleggen?
Ik citeer: 'Het ziet er dit jaar naar uit dat we na kerstdagen, de diepvriezer ingaan en dat er begin januari op de schaats kan worden gereden.'
Ik ga nu eerlijk zijn, en ik vind het een bijzonder onzinnig bericht. Zoals je hopelijk/waarschijnlijk wel door zult hebben, spreek je jezelf nu belachelijk tegen, want er staat geen enkele onderbouwing bij. Dat kan ook niet, want niets wijst erop dat je gelijk gaat hebben. Hooguit 3 leden van de afgelopen dagen die daarvoor opteren.
| Gewijzigd: 18 december 2014, 22:41 uur, door OnweerHoogkarspel
Oke, daar kan ik me nog in vinden. Maar niet in alles.
Onderbouwd zeg je?
Kun je een bericht van even geleden dan even uitleggen?
Ik citeer: 'Het ziet er dit jaar naar uit dat we na kerstdagen, de diepvriezer ingaan en dat er begin januari op de schaats kan worden gereden.'
Ik ga nu eerlijk zijn, en ik vind het een bijzonder onzinnig bericht. Zoals je hopelijk/waarschijnlijk wel door zult hebben, spreek je jezelf nu belachelijk tegen, want er staat geen enkele onderbouwing bij. Dat kan ook niet, want niets wijst erop dat je gelijk gaat hebben. Hooguit 3 leden van de afgelopen dagen die daarvoor opteren.
Later 't spreekwoord toegevoegd, ter onderbouwing van mijn mening over de periode na de kerst. Vele regen in de voor winter, wordt veelal gevolgd door een periode met stabiel (winter)-weer. Stabiel weer in de winter, is meestal een hogedruk. Voordeel van hogedruk in de winter, is dat 't vriest. | Gewijzigd: 18 december 2014, 22:44 uur, door Renssie
Maar we mogen geen witte kerst meer krijgen, dat wordt een Goudse Kaaskerst, een stroopwafelkerst, borstplaatkerst.... een groene kerst....
De veelbezongen denneboom, die in feite een spar is, is immers groen... We weten sinds een aantal jaar dat er geen groene mannetjes op Mars wonen dus de kans dat we daar iemand mee voor het hoofd stoten is niet zo groot.
Tenzij je groen zien van een mislukt kerstdiner...
En soort van een kraai, was nog een jonge kraai en zat de hele tijd in de tuin. Toen ie zo op het dak zat heb ik er een foto van gemaakt. Maar de preciese soort weet ik niet.
En soort van een kraai, was nog een jonge kraai en zat de hele tijd in de tuin. Toen ie zo op het dak zat heb ik er een foto van gemaakt. Maar de preciese soort weet ik niet.
Dit is een jonge kauw, inderdaad een kleine kraai achtige. En klinkt als kou (waarop wij zo hopen) | Gewijzigd: 19 december 2014, 14:11 uur, door Birdie
Dit is een jonge kauw, inderdaad een kleine kraai achtige. En klinkt als kou (waarop wij zo hopen)
Die beesten zijn hier een soort van plaag, de hele kerktoren zit er vol mee.
ik heb ook problemen met chrome, misschien een andere browser proberen?