Hmm eerlijk gezegt ben ik meer een zomertype. Geef mij maar een hittedag met achteraf veel onweer ipv een ijskoude ijsdag :p | Gewijzigd: 1 december 2014, 19:20 uur, door BertD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Hmm eerlijk gezegt ben ik meer een zomertype. Geef mij maar een hittedag met achteraf veel onweer ipv een ijskoude ijsdag :p
Door de winter geniet je des temeer van de lente en de zomer
Hoe bedoel je ??
je kan de actuele stand van de hellmannen vinden bij het KNMI en bij winterplaza bijjvoorbeeld..
Citaat van Cookiebakker, maandag 1 december 2014, 18:59 uur Hee Callie-p, ons een beetje warm laat draaien door te beloven dat we halverwege November koudere temperaturen zouden krijgen. Maar ondertussen wel zelf op 0 hellmannen inzetten ;);)
hehhee klopt, maar koudere temperaturen betekent niet geliijk hellmannen maar het grappige is .. vorig jaar had ik geloof ik 80 hellmannen of zo geschat.. en ik had toen al het gevoel dat dat heeeelemaal niet ging kloppen.. en het werd nul hellmannen
Nu heb ik geloof ik 24 hellmannen of zo bedacht.. en nu heb ik het gevoel dat deze er helemaal naast zit en dat deze vele malen hoger zal zijn...
eens kijken waar dit heen gaat.. anders worden de winterverwachtingen in het vervolg Callie-p's omgekeerde Hellman verwachting
Berichten samengevoegd door Callie-P
Ja, maar vanaf Stiens al bijna 4 uur
Voor het eerst deze winter sneeuwt het in Vlaanderen. De redactie van VTM NIEUWS kreeg verschillende berichten binnen vanuit Limburg over sneeuw. Op sommige plaatsen bedekt de sneeuw auto's met een wit laagje. Op andere plekken gaat het vooral om smeltende sneeuw.
Bekijk meer video's van vtmnieuws op nieuws.vtm.be
| Gewijzigd: 3 december 2014, 02:06 uur, door JustinPrima weer toch? Dit is beter dan een harde zuidwester met 7+ graden in de winter, dat noem ik hel. Een lekkere sneeuwdump had het plaatje helemaal compleet gemaakt, maar dat is voor nu nog ver te zoeken.
Over Hellmannen gesproken, op deze website http://www.wintergek.nl/winter/ staat ook een tabbeletje met de actuele Hellmangetallen. Ook is hier veel andere nuttige informatie te vinden over winterweer. Website kwam ik vandaag toevallig tegen.
alles is dan ook beter dan dit ongezonde afgewerkte griepverwekkende atmosfeer,hier heb ik geen zak aan
Dank je wel Cookiebakker! Altijd leuk om te volgen. Dat het een mooie lijst mag worden!
Je weet maar nooit dat de situatie net goed draait.
Er wordt al 10cm sneeuw voorspeld in de Ardennen
ja maar ik hoorde ook dat die sneeuw verplaatst wordt richting Den Haag...
ja maar ik hoorde ook dat die sneeuw verplaatst wordt richting Den Haag...
Laat ik nou maandag net richting Den Haag moeten......