Heerlijk hoor. De kou is meer dan welkom na al die te warme maanden! Hier heel de dag al behoorlijk mistig. Echt winters sfeertje!
alleen spijtig dat het niet vriest ,als die wolken nu niet gisterenavond al gekomen waren en pas vanochtend waren binnengeschoven hadden we al een ijsdag te pakken
Voor nu vind ik dit prima. Het koude weertje buiten hebben we lang niet gehad Dus lekker genieten nu (voordat het weer afgelopen is en er een dikke pak sneeuw ligt).
Helemaal mee-eens! Wintertopic is voor sneeuw, ijs en vrieskou.
meer dan hier en daar wat rijp en n flinter dun ijsvliesje op n plat dak wordt het echt nog lang niet
meer dan hier en daar wat rijp en n flinter dun ijsvliesje op n plat dak wordt het echt nog lang niet
Misschien eens solliciteren bij 1 van de weerinstanties.. want ook daar weten ze bovenstaande nog niet en als jij dit zeker weet scheelt dit een paar hele dure investeringen in GFS en ECMWF | Gewijzigd: 30 november 2014, 21:05 uur, door Callie-P
Johan Effing schrijft deze morgen:"Op de weerkaartjes zien we op wat langere termijn een volkomen anti winterse ontwikkeling op ons afkomen. Misschien wel met een west circulatie en actieve depressies op het noorden van de Noordzee en Scandinavië. De schaatsen kunnen dus in het vet blijven."
| Gewijzigd: 1 december 2014, 11:59 uur, door Overbuurman
Johan Effing schrijft deze morgen:"Op de weerkaartjes zien we op wat langere termijn een volkomen anti winterse ontwikkeling op ons afkomen. Misschien wel met een west circulatie en actieve depressies op het noorden van de Noordzee en Scandinavië. De schaatsen kunnen dus in het vet blijven."
Joh. Zoals ik al vermeldde dus. En ik denk dat de zuidwester het wel weer eens een flinke poos kan volhouden.
Komende dagen anders nog wel lekkere vorst.
Maar inderdaad, voor de komende 2 weken lijken de kaarten niet echt winterweer te gaan brengen.
Joh. Zoals ik al vermeldde dus. En ik denk dat de zuidwester het wel weer eens een flinke poos kan volhouden.
Lol voor vandaag een inversie erbij halen die er uiterraad ook is.=op korte termijn. En dan vervolgens in een lange termijn gaan volgen. Hahahahhaha...en niet eens onderbouwd ook nog gewoon een lap tekst ergens weg die mischien ook met een Wc komt(onzekerheid)..poster 1 en een 14daagse van weer.nl.
Tip: Werk gewoon eens wat meer die korte termijn af.
| Gewijzigd: 1 december 2014, 13:01 uur, door Tatanka
Lol voor vandaag een inversie erbij halen die er uiterraad ook is.=op korte termijn. En dan vervolgens in een lange termijn gaan volgen. Hahahahhaha...en niet eens onderbouwd ook nog gewoon een lap tekst ergens weg die mischien ook met een Wc komt(onzekerheid)..poster 1 en een 14daagse van weer.nl.
Tip: Werk gewoon eens wat meer die korte termijn af.
Let op mijn woorden. Vanaf het weekend de zuid/zuidwester, en die is er in januari nog.
Leg mij nou eens uit waarom jij persoonlijk denkt dat de zuidwester een flinke poos aanhoud? Waar basseer je dit op, puur gevoelsmatig? Edit: de nieuwe Hirlam run laat voor morgen sneeuw zien voor Limburg en de Ardennen. Ik gun mezelf hier in Limburg een jaar als 2010 op gebied van sneeuw. | Gewijzigd: 1 december 2014, 14:43 uur, door Silvato
Let op mijn woorden. Vanaf het weekend de zuid/zuidwester, en die is er in januari nog.
En als dit niet zo is krijgt iedereen dan een kratje bier van jou?
Harry Otten voorspeld een zachte winter, die is er ook heilig van overtuigd.
Valt me tegen van zo'n weerman.
| Gewijzigd: 1 december 2014, 15:03 uur, door Tycoon2
nog nooit buiten gewerkt in de winter zeker
haha, maar het is wel mooi. Hopen op wat winterse neerslag morgen
Jij kan misschien in de winterse neerslag werken