Indeling in seizoenen
De belangrijkste verandering is de toevoeging van seizoensfora. Voor seizoens gerelateerd nieuws, discussies, foto's/video's en kletscorners kan je in het forumoverzicht nu terecht bij de hersft, winter, lente en zomer fora.
Onweertopics
Alle topics omtrent onweer kunnen nu in het onweerforum geplaatst worden. Foto's en video's, kletstopics, ervaringen met en angst voor onweer, discussietopics, onweerskansen en onweersnieuws vallen allen binnen de onweercategorie.
Nieuws en discussies overige onderwerpen
Een belangrijke verandering dat als test is doorgevoerd is het samenvoegen van discussietopics en nieuwstopics omtrent overige weersomstandigheden zoals storm & wind, natuurverschijnselen, klimaat, lawines, ruimte en astronomie, etc. Hoewel zowel nieuws als discussies nu in één forumdeel geplaatst worden is wel direct duidelijk waar je voor bepaalde nieuwsberichten of discussies zijn moet. Indien blijkt dat deze indeling niet werkt, worden voor deze onderwerpen speciale discussieforums geopend, zodat nieuws en discussies weer gescheiden worden.
Aanpassingen vormgeving
Een aantal kleine aanpassingen in de vormgeving zijn al doorgevoerd, in de komende periode zal hier nog extra aan gewerkt worden.
Fotowedstrijd
Op veler verzoek is de fotowedstrijd weer terug! Lees er hier meer over.
Meer updates volgen
Gefaseerd zullen meer updates volgen. Na de overname van O-O eind augustus hebben we jullie gevraagd naar gewenste aanpassingen, deze zijn we niet vergeten en staan allemaal op ons to-do lijstje
Vragen/problemen?
Stel/meld ze hier!
Update 11-11: Klaagtopics
Wat doen we het allemaal graag; KLAGEN! En vooral over het weer.... en laat je je nu net op een weerforum bevinden. Een heerlijke plek dus om je ongenoegen te uiten! Daar is dan ook het klaagtopic voor uitgevonden, zo houden we de rest van het forum overzichtelijk. Voor al dat geklaag is er tot vandaag één topic geweest, die door velen maar moeilijk te vinden was. Hier is aan gewerkt en er is besloten om per website onderdeel (onweer/herfst/winter/lente/zomer) een kletscorner voorzien van een klaagtopic te openen. Kletse over onweer of seizoensgebonden verschijnselen kan dus in de bijbehorende kletscorners, klagen in de bijbehorende klaagtopics! Wil je klagen/kletsen over iets anders dan onweer of seizoen gebonden? Dan kan dat nog steeds in de algemene kletscorner en het algemene klaagtopic.
Update 11-11: Overzicht klaagtopics:
- ONWEER (klik hier)
- WINTER (klik hier)
- LENTE (klik hier)
- ZOMER (klik hier)
- HERFST (klik hier)
- OVERIG/ALGEMEEN (klik hier)
Dames en heren, in een poging om de discussietopics overzichtelijk te houden is het klaagtopic verdwenen en daarvoor in de plaats het kletstopic gekomen. Zo kan je nu in het grote winter kletstopic praten over alles omtrent de aankomende winter. Bedenk goed of je bericht thuishoort in het discussietopic (waar we het vooral graag hebben over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, etc. etc.) of dat je bericht beter in het kletstopic thuis past.
Klagen over de winter? Doe dat vooral niet in het discussietopic, liever natuurlijk helemaal niet. Voor wie toch wat te klagen heeft, plaats het dan in het kletstopic, maar hou het netjes. Ben je een zomerliefhebber en heb je helemaal geen zin in de winter? Dan kan je het winterforum beter mijden, voor jou is er het grote zomer kletstopic in het zomer subforum (zie forumoverzicht). Zo houden we het voor iedereen leuk! | Gewijzigd: 23 november 2014, 19:28 uur, door Justin
Wat doen we het allemaal graag; KLAGEN! En vooral over het weer.... en laat je je nu net op een weerforum bevinden. Een heerlijke plek dus om je ongenoegen te uiten! Daar is dan ook het klaagtopic voor uitgevonden, zo houden we de rest van het forum overzichtelijk. Voor al dat geklaag is er tot vandaag één topic geweest, die door velen maar moeilijk te vinden was. Hier is aan gewerkt en er is besloten om per website onderdeel (onweer/herfst/winter/lente/zomer) een kletscorner voorzien van een klaagtopic te openen. Kletse over onweer of seizoensgebonden verschijnselen kan dus in de bijbehorende kletscorners, klagen in de bijbehorende klaagtopics! Wil je klagen/kletsen over iets anders dan onweer of seizoen gebonden? Dan kan dat nog steeds in de algemene kletscorner en het algemene klaagtopic.
Overzicht klaagtopics:
| Gewijzigd: 11 november 2014, 16:50 uur, door Justin
Dames en heren, in een poging om de discussietopics overzichtelijk te houden is het klaagtopic verdwenen en daarvoor in de plaats het kletstopic gekomen. Zo kan je nu in het grote winter kletstopic praten over alles omtrent de aankomende winter. Bedenk goed of je bericht thuishoort in het discussietopic (waar we het vooral graag hebben over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, etc. etc.) of dat je bericht beter in het kletstopic thuis past.
Klagen over de winter? Doe dat vooral niet in het discussietopic, liever natuurlijk helemaal niet. Voor wie toch wat te klagen heeft, plaats het dan in het kletstopic, maar hou het netjes. Ben je een zomerliefhebber en heb je helemaal geen zin in de winter? Dan kan je het winterforum beter mijden, voor jou is er het grote zomer kletstopic in het zomer subforum (zie forumoverzicht). Zo houden we het voor iedereen leuk!
Er is volgens mij app al een app, alleen met weerkaarten maar zonder het forum
Er is volgens mij app al een app, alleen met weerkaarten maar zonder het forum
Ik bedoel een app, of website geschikter voor mobiele apparaten
Facebook staat wel regelmatig iets op, Twitter kan wel vaker gebruikt worden. Ik bied me hier vrijwillig voor aan om dat te doen
Facebook staat wel regelmatig iets op, Twitter kan wel vaker gebruikt worden. Ik bied me hier vrijwillig voor aan om dat te doen
En anders ik wel , social media is tegenwoordig namelijk erg belangrijk