Deze wolk hing boven Navagio, de noordkant van het eiland, op 3 oktober 2014 's middags. Het lijkt of een vliegtuig om de wolk is gevlogen maar wij hebben geen vliegtuig zien vliegen. De wolk zelf bracht ook geen neerslag of onweer.
Er zitten helaas wat strepen door het beeld aangezien de camera van mijn mobiel defect is. Volgende keer maar weer een goede camera meenemen!
Foto hier boven is boven de heuvels bij Agios Sostis, in het zuiden, op zaterdag 4 oktober 2014. Het heeft vanaf die zaterdag hele dagen hard geregend en geonweerd. Ook stond er een flinke harde wind.
Foto hieronder was op zondag 5 oktober. Het heeft die dag zwaar geregend, geonweerd en gewaaid. Ik dacht dat het een funnel was? Heb overigens geen rotatie gezien. Zo snel als hij ontstond was hij ook weer opgetrokken. Op het moment van de foto was het even droog.
Nog een paar foto's met de lightningapp op 7 oktober 2014 op de boulevard van Agios Sostis;
Helaas kwam deze bui steeds dichter bij en heb ik een veiliger heenkomen gezocht. | Gewijzigd: 9 oktober 2014, 11:03 uur, door Wolkje
ja, als de reddinsvesten weg zijn krijg je het toch wel even benauwd