ja, dat is waar, maar hoe komt wetteronline.de dan op het idee om zo'n kaart te maken
NEERSLAG:
Vanavond verdwijnen de buien al lijkt het langs de westkust en boven zee nog lang te kunnen doorgaan. Morgen op het naderende warmtefront perioden met (buiige) regen. In de warme sector meest droog, later in de avond weer toenemende buienkans op nadering van het koufront. Onweerskansen morgen vooral boven de Noordzee.
Het meeste zal dus voor zee zijn maar gebasseerd op de kaart van harmonie denk ik toch dat een donderklap niet uitegesloten is.
| Gewijzigd: 7 oktober 2014, 18:29 uur, door Onweerfreak12
-afbeeldingen-
NEERSLAG:
Vanavond verdwijnen de buien al lijkt het langs de westkust en boven zee nog lang te kunnen doorgaan. Morgen op het naderende warmtefront perioden met (buiige) regen. In de warme sector meest droog, later in de avond weer toenemende buienkans op nadering van het koufront. Onweerskansen morgen vooral boven de Noordzee.
Het meeste zal dus voor zee zijn maar gebasseerd op de kaart van harmonie denk ik toch dat een donderklap niet uitegesloten is.
ja, zag het ook al ben alleen wel benieuwd wat het hier gaat brengen kwa onweer. Vandaag namelijk geen onweer
Ik probeer foto's te maken maar het is hier inmiddels ook aardedonker geworden(in 15 minuten tijd van beetje schemer naar donker door die bui) dus er is weinig te zien.
IN Delft hetzelfde verhaal Hoewel ik net even langs de A13 reed an toch wat mooi weerlicht in de verte zag, terwijl aan de zuidelijke kan de maan door de wolken gluurt. Een beetje instant halloween zeg maar
Lako, met die krengen heb ik ook verdomd veel moeite, zijn bloedsnel en ultralicht..