"We zien in alle kustprovincies voor vanmiddag grote kans op zware windstoten, waarbij het zwaartepunt op het noordwesten komt te liggen. Ordegrootte van Harmonie is realistisch, dat betekent grosso modo windstoten 41-48 knopen, lokaal 48-56 knopen, Boven 56 knopen zeer lokaal mogelijk aan de kust tijdens een bui."
Boven 56 knopen is meer dan 103 km/u.
Stavoren tot nu toe (14:50u) het hoogst met 101 km/u
| Gewijzigd: 7 oktober 2014, 15:09 uur, door Ben47
EDIT Ben47: Is reeds in dit topic geplaatst: http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41468/onweerskansen-week-41-2014/440443/#message440469 | Gewijzigd: 7 oktober 2014, 15:30 uur, door Ben47
Ik weet niet of die ingaat zakken als het zo donker word..
Trouwens, die trog is nu al in Denemarken en is nog even heftig! | Gewijzigd: 7 oktober 2014, 16:42 uur, door Coentjuh
Trouwens, die trog is nu al in Denemarken en is nog even heftig!
die is idd flink ja Die is ook goed te zien op Lightningmaps
Trouwens, die trog is nu al in Denemarken en is nog even heftig!
ook boven Frankrijk zware buien, misschien nog iets voor België?
heb je ook foto's, dan kun je die plaatsen in het topic Noodweer/Onweer 7-10-2014 zodat iedereen kan meegenieten .Ik was in Leeuwarden, veel wind en regen maar geen onweer .
heb je ook foto's, dan kun je die plaatsen in het topic Noodweer/Onweer 7-10-2014 zodat iedereen kan meegenieten .Ik was in Leeuwarden, veel wind en regen maar geen onweer .
Had graag foto's van gemaakt maar was op school dus kon er nauwelijks van genieten heb dus ook geen foto's van kunnen maken jammer genoeg dat was wel ff balen want er waren best mooie wolkenluchten te zien ook. Ach ja we kunnen helaas niet altijd geluk hebben volgende keer beter.