en grappig
en grappig
ja haha ik geloof dat na de inslag er een wit rondje omheen komt en als die langs jou plaats komt hoor je het
edit: Waarom krijgt gelderland geen code oranje? Ik vind het daar wel code oranje waard!
| Gewijzigd: 20 september 2014, 16:22 uur, door Coentjuh
en grappig
ja haha ik geloof dat na de inslag er een wit rondje omheen komt en als die langs jou plaats komt hoor je het
edit: Waarom krijgt gelderland geen code oranje? Ik vind het daar wel code oranje waard!
Haha klopt. En het mooie is: Het klopt ook nog!
Nou inmiddels meer ontlading hier op de grens met Drenthe en Groningen.. Hopelijk komt er nog wat mijn kant op
hopelijk vallen we de volgende ronden ook in de prijzen met t onweer.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
PS goede radar: hppt://www.meteo24.info/buienradar-frankrijk.php
Inderdaad, het zal voor zuid belgie zijn denk ik :p En ik hoopte op dat deel in noordwest frankrijk voor west vlaanderen, maar die bui gaat te oostelijk :/
afwachten maar... Gisteren kreeg een deel van Ieper een leuke bui... Ze onstonden uit het niets. Hopen kan geen kwaad. Na een dikke 20 dagen zonder noemenswaardige regen mag het wel eens hé.
Ik hou de bui toch maar in de gaten. Na de zonnige dag komt het precies wat "melkachtig" bewolkt. Zou Svenne ook in de buurt zijn?
afwachten maar... Gisteren kreeg een deel van Ieper een leuke bui... Ze onstonden uit het niets. Hopen kan geen kwaad. Na een dikke 20 dagen zonder noemenswaardige regen mag het wel eens hé.
Ik hou de bui toch maar in de gaten. Na de zonnige dag komt het precies wat "melkachtig" bewolkt. Zou Svenne ook in de buurt zijn?
Hey Bart !
Ja, afwachten is de boodschap :p Maar ik denk dat die bui iets voor het zuiden van west-vlaanderen zal zijn (regio Kortrijk). En het is inderdaad al lang geleden dat we nog eens onweer hebben gehad. Nu is er ook al meer wind dan vanmiddag. Svenne was gisteren in Ieper, dus mss vandaag ook