Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
20min geleden Tcu cumulus congestus
Actueel gaan ze gestaag Cb vorm krijgen.
Vore lijkt diagnonaal van zw-belgie zeeland naar dld te liggen waar actueel de buien zijn...duitsland word flink geholpen door dagelijkse gang. | Gewijzigd: 19 september 2014, 17:03 uur, door Tatanka
Ik zit klaar in de westhoek mooi zicht op die ene bui boven de grens!
Zou die bui over roeselare trekken of er langs en hoor jij al donder?
ik betwijfel of ik donder hoor dus geef ik nog geen reactie in ''meld je weerbericht''.
| Gewijzigd: 19 september 2014, 17:15 uur, door BertD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
In het zuidwesten kans op onweer
In het uiterste zuidwesten van ons land is er de komende uren kans op onweer. Later vanavond verdwijnen de buien weer. | Gewijzigd: 19 september 2014, 17:20 uur, door Benniegek
ik betwijfel of ik donder hoor dus geef ik nog geen reactie in ''meld je weerbericht''.In regio Ieper af en toe wat gerommel hoorbaar, zo te zien is de onweersactiviteit er wat uit gegaan. Misschien activeert hij straks wel weer.
Er onstaan nu ook neerslaggebieden aan de westkant van die bui.
Nabij Saint-Omer gaat het wel lekker zeg! Misschien nog iets voor de westkust.
Hier in Ieper denk ik dat we er voorlopig net tussen vallen. Wel wat stevige wind daarnet en wat gedruppel.
Edit: nu ook ontladingen nabij Diksmuide
| Gewijzigd: 19 september 2014, 17:36 uur, door Sven
Edit: zal daar wel een serieuze bak water vallen: uiterst trage snelheid + langgerekt gebied
| Gewijzigd: 19 september 2014, 18:59 uur, door Sven
Edit: zal daar wel een serieuze bak water vallen: uiterst trage snelheid + langgerekt gebied
Ben je in ieper? En hier in Poelkapelle zijn er indd ook hele mooie luchten ! Hier is er ond 18u een onweer overgetrokken. Had eigenlijk niks verwacht vandaag kwa onweer
In het zuidwesten kans op onweer
In het uiterste zuidwesten van ons land is er de komende uren kans op onweer. Later vanavond verdwijnen de buien weer.
Zeeland nu ook geel