Ik wil een foto-topic openen maar krijg met geen mogelijkheid een link er in verwerkt of foto's er in geplakt. In het balkje boven het blok waar je je tekst kan schrijven heb ik zowel de wereldbol met de link als het foto-icoontje aangeklikt. Alles kan ik invullen, een link, een foto.... tot dat het geplaatst zou moeten worden....dit lukt dus niet. Het knopje plakken flikkert aan en uit, er wordt geen foto automatisch in het tekstvak gezet oid... Doe ik nu wat fout of klopt er iets niet?
EDIT Ben47: Ik heb je een PB gestuurd
| Gewijzigd: 9 oktober 2014, 10:14 uur, door Ben47
Grtz Ik voeg me hier aan toe het maakt het communiceren een stuk makkelijker je kan sneller je ding kwijt. En uiterraad is het op drukke dagen ook gezellig.
Grtz Ik voeg me hier aan toe het maakt het communiceren een stuk makkelijker je kan sneller je ding kwijt. En uiterraad is het op drukke dagen ook gezellig.
| Gewijzigd: 21 december 2014, 19:23 uur, door reedtimmer
Hallo kukkie. Welkom terug! Je laatste bezoek was op maandag 8 februari, 7:07 uur.
Sinds je laatste bezoek zijn er geen nieuwe topics en geen nieuwe reacties. Bekijk de nieuwe reacties of markeer alles als gelezen.
Heeft die laatste regel een functie? Bij mij staat er namelijk altijd dat er niets nieuws is.
Snap dat er vakanties zijn geweest, en momenteel ook nog. Maar de gros van de mods die hier binnen komen. Zie je alleen vlak voor kansen
De site draait momenteel op leden hier.!!.
Zoveel tijd neemt het niet in beslag 10-15min van je dag en je bent 5 a 10 belangrijke berichten verder >>>>Wat er op weergebied gebeurd in nederland,belgie en buitenland. Die nieuws artikelen is een kwestie van kopieren en plakken. En een foto er tussen te plempen.!!<<<<<. Die vlotte en vele berichtgeving is er igg al uit sinds de nieuwe overname, wat natuurlijk zeer leuk en aardig was. En daar zijn ik en met mij ook wel vele anderen bij die dit waarderen. Omdat we gewoon verder konden/kunnen genieten van Onweer-online. Je hoef niet alles te berichten en willen berichten ,dat word ook helemaal niet verwacht. Maar kom op, een beetje meer mag toch wel voor zo'n succesvolle weerforum!!. Dat er meer leden bij komen en dat de site succesvol is/blijft....kan alleen maar succesvol blijven als er ook dingen gepost worden.!!.
Andere leden vragen zich dit ook al af, en zijn mischien te benauwd om dit prive te doen. In de topics hebben aantal leden dit overigens wel aangegeven. Dus vandaar dat ik het hier maar even doe!!
Mvg Tatanka | Gewijzigd: 19 augustus 2016, 22:58 uur, door Tatanka
Ja vind ik ook...probeer soms ook nog wel wat te doen. Maar heb mijn eigen groep ook nog.
Ten aanzien van activiteit van de crew even het volgende:
I rest my case.
Ja, responsive site en eventuele app staan hoog op een lijst. Echter niet zomaar iets wat we snel kunnen realiseren, maar er wordt over nagedacht en aan gewerkt.