Wanneer gaat het dan fout? Op welk moment?
| Gewijzigd: 1 september 2014, 19:26 uur, door Ben47
onweerskansen topic specifieker per land/deel
bv :
onweerskansen week 34 belgie
onweerskansen week 34 nederland.
Ik vind de onweertopics goed zoals ze zijn
Persoonlijk vind ik zou het makkelijker moeten zijn om topics terug te vinden, ik heb me in het verleden suf zitten zoeken naar het klaagtopic om mensen aan te raden daar verder te discussiëren
Ook het uploaden van afbeeldingen is te omslagtig. Er zit een stap teveel in waar je nog eens de foto moet selecteren) Eigenlijk zou het gewoon moeten zijn: klikken op afbeelding invoegen, afbeelding van bv. je pc aanklikken en dat hij dan direct in je bericht staat.
Van mij mag er ook strenger worden opgetreden tegen klagers en mensen die offtopic posten. Iedereen laat zich wel eens gaan, maar als het blijft aanhouden na een waarschuwing, zou een ban voor een dag niet misstaan. Soms loopt het toch de spuigaten uit
Dat is het eerste waar ik aan denk, er zal waarschijnlijk wel nog iets volgen
Edit: over de discussie wanneer herfst/lente/zomer/winter topic. ik zou alles houden zoals het is, maar vanaf 1 november er een herfst/winter topic van maken tot 1 december (voor winterverwachtingen + winterweer in november). Vanaf 1 december tot 1 maart wintertopic. Dan een maand winter/lente topic en vanaf 1 april lentetopic. Zomertopic laten we dan voor wat het is
Edit 2: spellingcorrector mogelijk maken als je een berich aan het typen bent. Zit op praktsch alle sites en hier mis ik het wel.
Edit 3: nog op het einde doorgegeven aan de vorige crew: als je een bericht quote, mag dit enkel het laaste bericht zijn. Zo moet je zelf niet constant het vorige weghalen + automatisch verwijderen van afbeeldingen in een quote indien mogelijk | Gewijzigd: 2 september 2014, 23:20 uur, door Sven
class="quote" style="display:block; border:1px solid #837f98; margin:5px 0px;">class="quotetitle" style="display:block; height:25px; line-height:25px; background-color:#837f98; color:#ffffff; font-weight:bold; padding-left:6px;">Citaat van Lako, maandag 1 september 2014, 17:37 uur class="quotecontent" style="display:block; padding:6px;">
class="quote" style="display:block; border:1px solid #837f98; margin:5px 0px;">class="quotetitle" style="display:block; height:25px; line-height:25px; background-color:#837f98; color:#ffffff; font-weight:bold; padding-left:6px;">Citaat van Lako, maandag 1 september 2014, 17:37 uur class="quotecontent" style="display:block; padding:6px;"> Klopt, is korte tijd zo geweest en is nu weer normaal. Bedankt.
Technisch en financieel lijkt het me een aanrader voor de beheerders om een responsive design toe te passen!
Dat houd de boel wat overzichtelijker en geeft minder kans op irritaties.
Topics die weer relevant worden kunnen dan altijd nog van het slotje worden gehaald.
Maar niet te vroeg he. We zie de kersttoestanden ook al ver voor Sinterklaas de winkels vervuilen...
| Gewijzigd: 20 september 2014, 12:12 uur, door jcroon