Of is deze nog niet up and running?
gr. Deze is idd niet in gebruik.
Ik wens de nieuwe beheerders en staff veel succes en ik wil ook graag nog het 'oude' team bedanken voor hun inzet al die jaren!!
We gaan alvast weer een mooi weekje tegemoet dus ik verwacht een fruk weekje op de site met name richting volgend weekend
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Kan in iedergeval niet slechter dan de vorige 'winter'.
Het kan wel. >20 graden in de winter. Dat zou ook niet verkeerd zijn Kerst in je korte broek vieren.
Maar ik heb toch liever de winter met dikke vette pakken sneeuw. Laten we daar maar op hopen.
| Gewijzigd: 17 september 2014, 12:46 uur, door reedtimmer
Maar ik heb toch liever de winter met een dikke vette pakken sneeuw. Laten we daar maar op hopen.De nieuwe crew van O-O gaat daar voor zorgen... ! Garantie tot aan .......
Ha die Callie-P.
Nou een ouderwetse winter heb ik ook wel zin in. Maar ik kreeg onlangs mijn gas-afrekening en kreeg behoorlijk wat terug door afgelopen zachte winter. Dat was niet onprettig zeg maar! Dus koud oke, maar de koudste in 100 jaar gaat een duur grapje worden!
| Gewijzigd: 18 september 2014, 13:36 uur, door Callie-P
Natuurlijk mag je je mening geven , en ik heb daarom ook even het seizoenstopic erop nageslagen en er is volgens mij echt geen sprake van slowchat. Bedenk wel dat dit seizoen nooit zo uitnodigd voor mensen om inhoudelijke topics te schrijven. Dat gebeurt meestal pas in het Winter- of Zomer topic. ( vergelijk het maar met vorige jaren)
Maar natuurlijk ben jij ook uitgenodigd om inhoudelijke posts te schrijven.
Je kunt mij overigens altijd een PB sturen als je iets specifieks ziet ( bijvoorbeeld een post-er van slowchat) dan kunnen we altijd kijken om dit te verbeteren !
| Gewijzigd: 19 september 2014, 09:03 uur, door Callie-P
Het is nog lang niet zoveer, we hadden toch afgesproken om pas over seizoen te beginnen als het volgens de meteorologische kalender zo ver is?
Of ben ik mijn vurige (en da's warm hoor) nu aan het promoten.
Bij het oude management was dat ook zo, althans voor lente, herfst en zomer, o wee als je daar te vroeg over schreef. Maar de wintertopics kwamen steeds vroeger...
| Gewijzigd: 19 september 2014, 09:46 uur, door jcroon
Het is nog lang niet zoveer, we hadden toch afgesproken om pas over seizoen te beginnen als het volgens de meteorologische kalender zo ver is?
Of ben ik mijn vurige (en da's warm hoor) nu aan het promoten.
Bij het oude management was dat ook zo, althans voor lente, herfst en zomer, o wee als je daar te vroeg over schreef. Maar de wintertopics kwamen steeds vroeger...
Je bent hier toch niet Zomer 2015 aan het promoten he ! En nieuw (ipv oud) management ,,, zegt het al he.. NIEUW maare je mag andere seizoenen best wel noemen hoor.. zolang het hoofdonderwerp maar het actuele seizoen blijft..
( en ja je hebt gelijk dat wintergesprekken dadelijk "hot"gaan worden maar daar wordt aan gewerkt om hiervoor iets moois te maken | Gewijzigd: 19 september 2014, 10:30 uur, door Callie-P
Het team wordt volledig opnieuw opgebouwd, bij de overname is het oude team vervallen. Dit kost tijd, net als het opnieuw opbouwen van het forum. Door de zeer plotse overnamen kon dit alles niet ruim van tevoren voorbereid worden. Heb geduld, het gaat zeker weten goedkomen nog voor de winter start! En je mening delen mag uiteraard altijd, eventueel ook in het topic "forum toevoegingen/aanpassingen".
Met een klein beetje slowchat is trouwens niets mis toch? Zolang de berichtgeving er niet onder lijdt moeten we het met elkaar vooral ook leuk houden. In ieder geval zal er binnen enkele weken een aparte ruimte voor slowchat verschijnen als ook een breder forumgedeelte voor de winterliefhebbers. | Gewijzigd: 19 september 2014, 14:56 uur, door Justin
Het team wordt volledig opnieuw opgebouwd, bij de overname is het oude team vervallen. Dit kost tijd, net als het opnieuw opbouwen van het forum. Door de zeer plotse overnamen kon dit alles niet ruim van tevoren voorbereid worden. Heb geduld, het gaat zeker weten goedkomen nog voor de winter start! En je mening delen mag uiteraard altijd, eventueel ook in het topic "forum toevoegingen/aanpassingen".
Met een klein beetje slowchat is trouwens niets mis toch? Zolang de berichtgeving er niet onder lijdt moeten we het met elkaar vooral ook leuk houden. In ieder geval zal er binnen enkele weken een aparte ruimte voor slowchat verschijnen als ook een breder forumgedeelte voor de winterliefhebbers.
is er nog hulp nodig?
De radar geeft de laatste tijd vaak een tegenovergesteld weerbeeld.
Van plaats dat een bui van noord naar zuid trekt geeft de radar precies het tegenovergestelde aan.