Veel succes en plezier gewenst!
Ik was mij een hoedje geschrokken toen ineens bleek dat het forum en de irc-chat eruit lagen maar gelukkig is bijna alles weer recht gezet!
Hierbij wil ik jullie allemaal succces toewensen en samen houden we het overeind.
Is er trouwens al een datum wanneer de irc-chat weer online is? Ik kwam er regelmatig met plezier maar dat gaat nu niet meer
Alvast bedankt
Groetjes Michiel !
Mochten hier nog mensen zitten van de generatie O-O 5+ jaar geleden, wie GN kent kent mij dan dus nu ook Goed om weer even terug te komen!
Cheers!!
www.xtremechasing.nl
Ondanks het niet gemist zijn, toch nog een welcome back dan maar
Zomer is toch één van de mindere periodes om te OO-en (voor mij) nu het herfst wordt gaan we weer naar het grillige weertype, naar de eerste ochtendrijp, de eerste minima onder 0, de kale bomen, tja de winter...
Ondanks het niet gemist zijn, toch nog een welcome back dan maar
Zomer is toch één van de mindere periodes om te OO-en (voor mij) nu het herfst wordt gaan we weer naar het grillige weertype, naar de eerste ochtendrijp, de eerste minima onder 0, de kale bomen, tja de winter...
Heeey die Ossekop.. ja nog even en de pret gaat weer beginnen goed je ook weer te zien
Meeh dan verkleint de kans op onweer alweer helaas... Ik hoop echt dat september nog wat gaat brengen maar voorlopig willen de onweerskansen niet echt meer meedoen. | Gewijzigd: 9 september 2014, 00:11 uur, door BertD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Hoop dat iedereen positief blijft hier en eens op houd te zeuren ...
Alleen zeuren over het weer mag ( zit mekaar eens niet in de haren)
Als het nieuws over het weer net zo goed wordt weer gegeven ben ik tevree.
En hoop dat de nieuwe site beheerders het net zo goed doen als de vorige.
succes mensen
LOESJE
Als deze weersite er niet was
konden we het weer niet begrijpen.