Ik ben er blij mee!!!!
Had de afgelopen week het meeste onweer van het jaar, op diverse dagen, en kon het niet uiten op mijn favoriete forum, dat kan nu dus weer wel !
Daarom even een foto van de shelf van afgelopen zaterdag (23-08-2014 om 9:00)
Wil hem even kwijt......
fijn dat de site gewoon blijft doorgaan...ook ik als oude liefhebber doet ook niet veel meer op de site maar bezoek hem met regelmaat nog !!!
ennne pgs3000....weet je nog..
Daarom even een foto van de shelf van afgelopen zaterdag (23-08-2014 om 9:00)
Wil hem even kwijt......
Dank Jo Capelle! Prachtige foto. Wellicht mosterd na de maaltijd en wat aan de late kant, maar ik denk dat er naast jou vast nog meer mensen zijn die hun foto's willen delen en/of de foto's van anderen willen bekijken. Vandaar een poging deze foto's nog boven water te krijgen in het volgende topic:
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41281/fotos-onweer-week-3334/
Deel je mooiste foto's graag met ons | Gewijzigd: 26 augustus 2014, 16:47 uur, door Justin
Nu ook maar eens lid geworden.
Top voor de nieuwe eigenaren die het mogelijk gemaakt hebben voor een doorstart. | Gewijzigd: 26 augustus 2014, 19:44 uur, door Buienradars
Veel succes met alles! En aan alle leden die veel input geven op alle forums, geweldig dat jullie zo het weer in beeld kunnen brengen! Mijn dank daarvoor!
groeten
Enne, mochten jullie nog hulp nodig hebben van een mod oid...ik weet niet of ik waardevol ben maar wil graag meehelpen!
Enne, mochten jullie nog hulp nodig hebben van een mod oid...ik weet niet of ik waardevol ben maar wil graag meehelpen!
ja, zo abrupt had ik het niet verwacht. Waren ook geen voortekenen of zo. Maar nu is de site weer terug en vol frisse energie.