Bvd | Gewijzigd: 15 augustus 2014, 12:11 uur, door Tatanka
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
De eerste lijn ha ik correct (zie buienradar).
Denk dat de tweede nu nog een stuk van de kust ligt.
Hier verwacht ik het meeste van mede door de opklaringen achter de 1ste lijn, de dagelijksde gang en de kou op hoogte die nog ws toeneemt.(-22)
En inderdaad verder nowcasten
| Gewijzigd: 15 augustus 2014, 12:53 uur, door Marga
Hoi Lako, ja die zijn nog steeds goed in de maak.
De toggen zorgen voor deze extra forcering.
ps. 3 maanden lid 441 berichtjes, das knap
| Gewijzigd: 15 augustus 2014, 12:25 uur, door Jo Capelle
Een Kwartier geleden is het hier gestopt met regenen. Zal waarschijnlijk dezelfde bui zijn.
Nou ik vind deze anders al heftig genoeg tatanka, ik zal me wel overgeven het hoost flink hier
Oww maar dat geloof ik ook best en die meldings stromen ook wel binnen op twitter en was ook in de verwachting door lage treksnelheid...allemaal leuk en aardig maar denk dat het gros hier voor het onweer gaat. En die moet toch echt wel van die 2e trog gaan komen. Sporadisch komt hier wel wat onweer op voor her en dr maar gezien de geschetste waardes wil een ieder wel geknetter hebben bij die hoosbuien.
We gaan het zien de dag is nog jong | Gewijzigd: 15 augustus 2014, 13:37 uur, door Marga
Citaat van Tatanka, vrijdag 15 augustus 2014, 12:44 uur Deze trog mag snel wieberen wat mij betreft....................waar is die trog ongeveer
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 15 augustus 2014, 13:38 uur, door Marga