Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
grappig dan heb ik ongeveer een idee waar je zit, ik zit net voorbij de brunssemerheide hoor het in de verte al rommelen,
Ik vindt het niet terecht! westen heeft gewoon dood normale regen gehad. dus vindt het niet waard code geel
Marga: KMI.... België
Je hebt jouw mening nu wel overduidelijk geventileerd. Dit hoeft dus niet meer....
| Gewijzigd: 10 augustus 2014, 18:44 uur, door Marga
Code Geel is "maar" een waarschuwing, geen weeralarm. Hoewel ik ESTOFEX super vind, vond ik de berichtgeving iets overdreven vandaag..
[/mekkermodus off]
Code Geel is "maar" een waarschuwing, geen weeralarm. Hoewel ik ESTOFEX super vind, vond ik de berichtgeving iets overdreven vandaag..
[/mekkermodus off]
Ik sluit mij hier geheel bij aan.
Ben er bang voor dat de onweersbui bij vervier uitdooft maar wie weet, met dat ik hier type begint het wel al harder te regenen.
| Gewijzigd: 10 augustus 2014, 18:47 uur, door sneakypam
Hier in Arnhem-Noord is de bui flink aan het twijfelen. Stevige regen word afgewisseld met rustigere periodes | Gewijzigd: 10 augustus 2014, 18:46 uur, door weerweer
[/mekkermodus off]
Ik sluit mij hier geheel bij aan.
Ik ook. Het is ook altijd hetzelfde liedje, dit gaan we nog vaker horen LOL