Aangezien het geklaag behoorlijk erg is op het moment. Is er kans dat er een slotje op dit topic komt tijdelijk. Hou hier rekening mee voordat je gaat posten en het een klaagbericht betreft.
mvg, de crew van Onweer-Online
Ik vermoed dat deze alleen nog maar meer zal activeren hoe verder hij NL intrekt, er zit daar wel nog wat warmte.
Dus mensen die in de trekrichting van deze bui zitten: hou het in de gaten
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Of het verder nog iets wordt weet ik niet, ik ben geen expert en zelfs die schijnen het (nog) niet te weten.
De spanning en het volgen van de radars, het forum en de berichten is echter ook al heerlijk. Voorpret is ook pret tenslotte.
En verder? Afwachten maar wie geluk heeft en wie niet.
Oeps, nu ik dit schrijf weer dikke druppels op het zolderraam. De tweede ronde?
vroeg ik me ook af... je komt er bijna niet tussen nu zo druk in het topic.....
Ik denk dat het gedaan is.....
Ja het is ook gedaan. alleen die mensen in het oosten noorden en midden nederland hebben geen recht op klagen want die hebben vaak geluk.
en van mij mag ook code geel ingetrokken worden. want het heeft vandaag helemaal geen waarde , het is gewoon een grote regen dag geweest en als er nu nog buien onstaan voor west nederland zullen ze vast niet zo zwaar zijn.
Marga: de oost/west discussie hebben we nu al zo vaak voorbij zien komen, dat het echt vervelend begint te worden. | Gewijzigd: 10 augustus 2014, 17:49 uur, door Marga
doe maar iets westerlijker dan krijg Hardinxveld-Giessendam het onweer
aantal supercell's : 0
aantal buienlijnen : 0
aantal MCS : 2
aantal single cell/Multi cell : 8