Is een update/discussie over een bepaald gebied wat de 'mogelijkheden' van het weer de aankomende uren zijn in het aangegeven gebied.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
kort gezegd ....een vorm van nowcasten....
want ziet er niet echt spannend uit. vindt het eigenlijk behoorlijk tegen vallen.
Be patient my little padiewan.....
De regen viel achteraf wel mee, en maar een paar onweersklappen in de buurt gehoord.
Wel heel apart om dat gekolk in de lucht te zien!
want volgens mij gaat die buienlijn gewoon over belgie richting (limburg) alweer!
ik dacht dat het westen meer kans had op onweer?? maar toch niet merk ik.
Gaat die buienlijn nog draaien? of is hij nog in ontwikkeling? wordt het zwaar onweer?
Die wind was inderdaad opvallend, de zon kwam er door en begon stevig te waaien.
want volgens mij gaat die buienlijn gewoon over belgie richting (limburg) alweer!
Gaat die buienlijn nog draaien? of is hij nog in ontwikkeling? wordt het zwaar onweer? Nowcasten
Maar door verschillende mensen aangegeven (Karim, NoodweerBenelux), zou het oosten betere kansen hebben.
Lijkt mij ook uit te komen, wat niet uitsluit dat het westen niets krijgt hé Er zijn waarschuwingen voor gans de Benelux voor onweer.
Gaat die buienlijn nog draaien? of is hij nog in ontwikkeling? wordt het zwaar onweer?
Geen enkel iemand kan die vragen beantwoorden dus geen vragen meer stellen over al die punten, Marga heeft het al genoeg gezegd!!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Het weer is het weer. De voorspelbaarheid is gewoon moeilijk. Gewoon op de radar kijken en af en toe naar buiten kijken. Ook natuurlijk het forum volgen
Laatste weken geen echt onweer waargenomen, dus ben benieuwd, de temp is hier op 2 uur tijd gedaald van 25.3 naar 21.4 luchtvochtigheid van 61% naar 72% dus tsja afwachten.
BTW naar een buitje trekt het weer open met een waterig zonnetje
| Gewijzigd: 10 augustus 2014, 16:09 uur, door sneakypam