Zeker het gebiedje in het oosten van Frankrijk??
Dit lijkt me Bertha niet.... Als ik zo op de radar van europa kijk vind ik bertha op een gewone depressie lijken...
Met wat lichte regen.. Hoe komen ze op zware buien?? | Gewijzigd: 10 augustus 2014, 08:27 uur, door Marga
Met wat lichte regen.. Hoe komen ze op zware buien??
Gaat ook niet over Bertha | Gewijzigd: 10 augustus 2014, 08:27 uur, door Marga
Met wat lichte regen.. Hoe komen ze op zware buien?? Lees even de Guidance door van het KNMI die hier al een paar keer is gepost
KMI waarschuwt nu trouwens al vanaf 1u deze nacht. Zal voor de eventuele onweesbuien in het zuiden zijn.
Zouden beter werken zoals het KNMI waar ze toch meer in detail gaan per regio
Had al me broer gewaarschuwd met de wei i.v.m. de paarden die er lopen. Ik vrees ook dat er schade gaat ontstaan. Ik neem aan dat dit onweer heftiger gaat worden dan de Pinkpop bui van 9 juni neem ik aan, toch? | Gewijzigd: 10 augustus 2014, 08:27 uur, door Marga
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
| Gewijzigd: 10 augustus 2014, 08:28 uur, door Marga
De kansen zijn goed te noemen, maar kijk naar gisteren, wat hebben we toen gekregen?
Achteraf kunnen we zeggen hoe hevig het allemaal is geweest
Graag bron van de foto vermelden ....
ik kwam deze tegen....
bron: twitter GercodeHaas
De kansen zijn goed te noemen, maar kijk naar gisteren, wat hebben we toen gekregen?
Achteraf kunnen we zeggen hoe hevig het allemaal is geweest
Gisteren kun je niet vergelijken met morgen, morgen is in elk opzicht veel beter dan gisteren.
Citaat van vinny, zaterdag 9 augustus 2014, 21:22 uur Ik kwam van de week deze foto tegen op Twitter. wilde hem graag met jullie delen
Wow! Mooie foto, echt prachtig dat die flits doorgaat op de berg. Waar is deze gemaakt? | Gewijzigd: 9 augustus 2014, 21:33 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
severe-weather.EU @severeweatherEU 8 aug.
Amazing CG shot on the Tooth of Time, NM, USA by Tom WIlson. | Gewijzigd: 10 augustus 2014, 08:29 uur, door Marga
Ga ik mee akkoord, het ziet er allemaal veel beter uit.
Maar het is en blijft onweer hé we hebben al situaties gehad, level 3 estofex, dat er zelfs geen druppel water viel
Maar ik hoop natuur lijk op het beste!
Wij vinden het leuk als iets onderbouwd kan worden..... en graag respectvol blijven naar ekaar..
Citaat van Citaat van Twix, zaterdag 9 augustus 2014, 21:15 uur Had al me broer gewaarschuwd met de wei i.v.m. de paarden die er lopen. I....Ehh, is er dit weekend niet ook ergens een festivalletje of zo bezig?
| Gewijzigd: 10 augustus 2014, 08:30 uur, door Marga
Die blijven toch zeer kwetsbaar voor onweer/noodweer. ruim 30 festivals ( incl Belgie )
In het verleden heb ik altijd goede ervaringen gehad met Estofex, daarom hecht ik wel wat waarde aan hun forecast en detailleerde uitleg.