Nee helaas de bui is net boven Gouda aan het activeren en zal Noordelijker onweer opleveren. Maar goed er is weer een verse waarschuwing voor komende nacht en morgen. By the way @ Marga. Mijn excuses meid ook namens Dylan maar zoals je wel gehoord zal hebben ben ik best fanatiek hierin
Edit Marga: Excuses aanvaard en een lading zand er over | Gewijzigd: 27 juli 2014, 23:28 uur, door Marga
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Het is nu weer stil, maar ik denk dat ik wat nachtrust ga opofferen. Het ziet er zo goed uit voor vanacht.
Oh! het begint hier nu ineens aardig te regenen en ik hoor volgens mij weer een dreun in de verte.. Ben benieuwd!!
Update: Het is weer begonnen. Ik slaap niet meer vanacht | Gewijzigd: 27 juli 2014, 23:16 uur, door Babs
We hebben vandaag zwaar onweer in Dongen noord brabant gehad. Ik met jullie mijn ervaring delen.
ik stond met de hele buurt te kijken bij de voordeur buiten, het was inslag na inslag vrij dichtbij, even windstil even daarna was iedreen naar huis om de ramen te sluiten, het was indrukwekkend hard en dichtbij onweer ik liep naar de buurvrouw achter door de tuin, het was 1 wit licht en gelijk een knal en een enorme druk in mijn rug, het was spannend, ik was redelijk geschrokken maar tegelekijkertijd was het heel spannend gelukkig niks gebeurd alleen een boom door midden:D. mja zo kan het dus ook gaan als je staat te kijken,
gr erik
Nee helaas de bui is net boven Gouda aan het activeren en zal Noordelijker onweer opleveren. Maar goed er is weer een verse waarschuwing voor komende nacht en morgen. By the way @ Marga. Mijn excuses meid ook namens Dylan maar zoals je wel gehoord zal hebben ben ik best fanatiek hierin
Toch zie en hoor ik nu genoeg
Toch zie en hoor ik nu genoeg
Uhm haha ik zei vrij weinig laat staan horen welk deel van gouda zit jij?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Ik moet alleen morgen naar centraal België liften... Ik hoop niet dat ik dan overvallen wordt door een onweersbui als ik sta te wachten op mijn volgende lift langs de oprit...
Bloemendaal en jij?
Edit Marga: Probeer er aub geen slowchat van te maken. Bij voorbaat dank | Gewijzigd: 27 juli 2014, 23:34 uur, door Marga