Hier denk ik er het zelfde over hoor, dan doel ik niet hier op het forum, maar ala nos/rtl/sbs die lijken niet eens meer halve dag tekunnen voorspellen, dan kijk je hier en dan kom je vaak wel dingen tegen die heel wat beter kloppen.
Hier denk ik er het zelfde over hoor, dan doel ik niet hier op het forum, maar ala nos/rtl/sbs die lijken niet eens meer halve dag tekunnen voorspellen, dan kijk je hier en dan kom je vaak wel dingen tegen die heel wat beter kloppen.
Omdat hier meer ge nowcast word op de situatie (wij willen graag onweer dus wij liefhebbers pluizen alles uit) daar ben ik het over eens ze mogen dat wel meer doen naar mijn inziens...ik heb soms het idee dat er alleen maar naar die kaarten gekeken worden...er zit 6 uur tussen telkens...dat kan voor onweer relatief veel zijn...het zijn buien soms met een eigen karakter. Maar goed ik ben ook maar een amateur het weer is gewoon lastig en hoe graag ik ook een ieder gun je ziet het gister middernacht zag de kans voor vandaag nog mwoah redelijk. En kijk nou | Gewijzigd: 21 juli 2014, 09:48 uur, door Tatanka
Als ik de radarbeelden goed bekijk zal het toch op veschillende plaatsen behoorlijk hard geregend hebben, en ook nog eens behoorlijk lang geregend hebben. Het weer is niet zo makkeijk te voorspellen, dat we nu teleurgesteld zijn, dat nu opvalt dat het er naast zit, dat komt misschien wel juist omdat het zo verdraaid vaak goed is.
Nou ja, ze zitten er wel eens naast maar dan in letterlijk zin, ik vind dat je op de schaal waarop het weer plaats vind niet moet gaan zeuren over een mogelijk onweerscomplex dat mogelijk Oost -Nederland zou raken en dat dan op een kilometer of 30 van ons passeert. Dan is de voorspelling toch redeljk goed geweest zou ik zeggen
Kansen worden opgebouwd vanuit dld..en reiken naar mate de week vorderd richting kust.
Vanavond meer mvg Tatanka | Gewijzigd: 21 juli 2014, 09:55 uur, door Tatanka