Ik zie vaak inderdaad mensen klagen, maar dit jaar en voorgaande jaren was het hier in Dalfsen ook vaak mager hoor.
Dit jaar nog eigenlijk helemaal niets, boven het geluid van verre donders en af en toe weerlichten als het donker is.
Dus ik merk inderdaad dat er meerdere gebieden "pech" hebben, al denk ik persoonlijk dat rivieren en landschappen er meer invloed op hebben dan we nu denken.
Laten we hopen dat er nog een keer wat komt
Edward, 't is de Lemelerberg he. Of de bui gaat er links langs, of rechts. Dus in Dalfsen maar 50% kans...
Huh....? Ik woon zelf aan de grens van gronau maar alleen wat donders en een stevige bui regen! Dit doet mij denken aan een visser met een hele grote vis
Edward, 't is de Lemelerberg he. Of de bui gaat er links langs, of rechts. Dus in Dalfsen maar 50% kans...
Tja, ik heb zelf inderdaad ook het idee dat de landschappen en eventuele bergen/heuvels/rivieren er veel mee te maken hebben, meer dan ze nu wordt toegedicht. Want dit valt me de laatste jaren wel erg op namelijk, of het is allemaal puur toeval maar dat verwacht ik niet.
Paul Etienne Duclos oh-my-god.....dat zn tuinspullen niet weggewaaid zijn,.... zo bizar.
En de hagelstenen,...... als bonken.