Dus het westen mag van mij de buien houden!
Hier en daar is nog even ruimte voor de zon, maar de bewolking neemt geleidelijk toe. Verspreid over de dag trekken regen- en onweersbuien over het land heen. In de middag zullen de buien daarbij in kracht toenemen en vooral in het oosten en noordoosten kunnen ze fiks van aard zijn. Bij deze buien kunnen hagel, (zware) windstoten en lokaal ook wateroverlast voorkomen. Voor de buien uit wordt het 28-30 graden in het noordoosten en oosten en 25-26 graden in het midden en zuidoosten. In het zuidwesten en westen van het land ligt de temperatuur wat lager met ongeveer 23 graden.
Buienradar.nl
Ben benieuwd wat de dag gaat brengen.
Mijn buiten unit van de WS-4000 is broken, gisteren een nieuwe besteld dus ik kan niet voorzien van waardes helaas
...spreek je laters...
| Gewijzigd: 20 juli 2014, 11:34 uur, door mrijkhals
Ik vind het wat tegenvallen helaas, een groot deel van midden en zuid Nederland wordt "overgeslagen". En ja het is onweer dus wieweet en met een beetje geluk brengen die kleine convergentielijntjes ook nog wel wat. Hier is het inmiddels volledig dichtgetrokken en er staat een verkoelende wind.
Ik denk het niet dat dat de bui is die we in de gaten moeten houden, er zal vooral vanmiddag veel boven eigen land gaan onstaan. | Gewijzigd: 20 juli 2014, 12:47 uur, door laska119