niets van gemerkt! mss de kust van zeeland?! het is hier nog steeds klam en bijna windsti! en van onweer? geen spoor, maar dat kan zondag mss veranderen!
achteraf,altijd dus, hebben de weerkaarten het afgelopen week vrij juist gehad ,vrijdag en zaterdag weinig tot geen onweersactiviteit in nederland!
we zien zondag wel wat het brengt,ik verwacht weinig kan het alleen maar meevallen!
niets van gemerkt! mss de kust van zeeland?! het is hier nog steeds klam en bijna windsti! en van onweer? geen spoor, maar dat kan zondag mss veranderen!
achteraf,altijd dus, hebben de weerkaarten het afgelopen week vrij juist gehad ,vrijdag en zaterdag weinig tot geen onweersactiviteit in nederland!
we zien zondag wel wat het brengt,ik verwacht weinig kan het alleen maar meevallen!Wind komt nochtants van zee hoor
Nu maar hopen dat deze trend doorzet en de buien het vol weten te houden.. Midden NL is nog ver weg.
Edit: en ondertussen zit ik hier in m'n uppie enthousiast te zijn, volgens mij ligt iedereen van het forum in bed . | Gewijzigd: 20 juli 2014, 02:43 uur, door MyrShalom