Dit zijn niet de complexen waarvoor een waarschuwing is afgegeven.. De buien waarvoor een waarschuwing is afgeven komen pas rond middenacht. | Gewijzigd: 19 juli 2014, 20:53 uur, door Marga
Klopt! Eerst de waarschuwing die geldt van zaterdag 2300 tot 0500. En vervolgens die op zondag tussen 1000 en 2200 | Gewijzigd: 19 juli 2014, 20:53 uur, door Marga
En de bliksemactiviteit neemt nog altijd niet af!
Even een kanttekening over de radars van het KMI: de radar in Jabbeke lag eerder vandaag weer stil door airco-problemen, maar werkt dus nu terug. De radar van Zaventem daarentegen heeft problemen met de hageldetectie - perfecte timing! (bron) | Gewijzigd: 19 juli 2014, 20:45 uur, door Anseriform
Is er weer een prachtige lichtshow in vlissingen net als afgelopen middernacht | Gewijzigd: 19 juli 2014, 21:15 uur, door Marga
Dat complex lijkt België te gaan aandoen (weliswaar binnen een paar uur)
hier het kaartje..
En de bliksemactiviteit neemt nog altijd niet af!
Ja dat zij ik 1 pagina terug al ....of iemand die jongens boven frankrijk al had gezien. Maar ook dit is wat bovenstaande persoon al zei, het gaat de noordzee op.
Misschien dat de rechter boven land blijft.....wie weet
| Gewijzigd: 19 juli 2014, 21:15 uur, door Marga
sja....ook mooi !!
lijkt een beetje op mijn winnende vakantiefoto 2013
| Gewijzigd: 19 juli 2014, 20:51 uur, door mrijkhals
Vannacht afwachten wat het brengen gaat.
Stukje zuiderlijker moet het gaan doen!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Was het een uur geleden nog zo'n 32 graden hier, is het nu gezakt naar 28.9 graden... afkoeling is zeer welkom
Ben benieuwd wat of er vannacht/ morgen gaat gebeuren qua onweer. Ik blijf positief ondanks de angst, maar heb gelukkig voldoende afleiding en vind het erg gaaf om foto's van de buien te zien.