knip
bron:SWE
Hmmm, ik zit momenteel in montlucon /auvergne. Dat is hier niet heel ver vandaan. Hoor wel constant doffe dreunen... | Gewijzigd: 19 juli 2014, 18:43 uur, door Marga
Hmmm, ik zit momenteel in montlucon /auvergne. Dat is hier niet heel ver vandaan. Hoor wel constant doffe dreunen...
kzou zeggen....keep an eye on the sky..... | Gewijzigd: 19 juli 2014, 18:44 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik heb zelf geen onweer gehoord.
Houdt bij KNMI Vlissingen meetpost trouwens wel in het achterhoofd dat de temperatuur niet representatief is.
Dit bij windrichtingen tussen OZO tot W (over Zuid heen). Direct langs de Westerschelde oever is het dan altijd kouder.
Hier in Serooskerke op dit moment 28.8 graden. En die meting is aardig betrouwbaar. Is dus wel iets gedaald met het buitje.
Hier zijn de gegevens van 14h lokale tijd van Trappes, net buiten Parijs. Komt van estofex.org.
Ziet er behoorlijk onstabiel uit, 0-6 km shear bedraagt 28.6 m/s!
| Gewijzigd: 19 juli 2014, 18:10 uur, door Anseriform
EDIT: Bui van Centraal FR zoekt precies contact met de noordelijk buien ook, wie weet clustering of lijnvormiing? | Gewijzigd: 19 juli 2014, 18:17 uur, door thunderstorms_4ever
Moet je die bliksemactiviteit zien van die cel ten westen van Rouen op lightningmaps! Er verschijnen daar regelmatig 10 stippen in een keer!