Ginder hagelstenen gehad?
WOWOWOW wat een knaller, kippenvel overal heb ik er van
Ginder hagelstenen gehad?
WOWOWOW wat een knaller, kippenvel overal heb ik er van
Nog geen druppel gevallen en ook geen hagel. Oh nu begint het net te regenen :p
Is ook wel door de trekrichting, hoe meer naar de Franse grens, hoe meer neerslag.
Maar die knal daarnet zal je ook wel goed gehoord hebben vermoed ik
Ook de grote hagelbollen kwamen uit het niets, ergste neerslag leek toen net voorbij.
Nu nog vele ontladingen te zien in verschillende richtingen, ik vermoed dat Zeeland ook nog iets mag verwachten
Mijn onweersweekend is alvast al geslaagd, alles wat er nog bij komt, is mooi meegenomen!
Edit: nog een prachtig CG gespot, gewoon loodrecht naar beneden
| Gewijzigd: 19 juli 2014, 00:14 uur, door Sven
Kom net terug van bbq in middelburg met de hemel verlicht van het onweer, prachtig. !!
Wel flinke wind dus spullen binnen zetten | Gewijzigd: 19 juli 2014, 00:36 uur, door mrijkhals
Nu heeft de bewolking een ganse nacht om terug te verdwijnen zodat het morgen terug kan opwarmen
Het wordt hier wel heerlijk slapen
heerlijk slapen??? het is hier klef warm geen zuchtje wind! tja jullie hebben n verkoelende douche gehad!
Hopen van wel, want na 2 dagen marteling heb ik wel weer zin in een lekker stevig onweersbuitje.
Die radar op buienradar van Europa in t donker ziet er echt boeiend uit, hoe die witte gedoe alleen groter en groter word. Maar wil wel slapen.
Vannacht niks gehoord/gezien, dus zal wel stil gebleven zijn hier.
Nu heeft de bewolking een ganse nacht om terug te verdwijnen zodat het morgen terug kan opwarmen
Het wordt hier wel heerlijk slapen heerlijk slapen??? het is hier klef warm geen zuchtje wind! tja jullie hebben n verkoelende douche gehad!Nou nee hoor geen douche hier in zeeland. Hier is het wel heerlijk nu er een koele zeewind is opgekomen.
Heerlijk even de ramen tegen elkaar open even doorluchten voor het slapen gaan.
Ja de activiteit word wel minder, ik denk ook niet dat het de schelde haalt met het oversteken maar wat een mooie dikke zwarte pit zat er in.......
Hopen van wel, want na 2 dagen marteling heb ik wel weer zin in een lekker stevig onweersbuitje.
Die radar op buienradar van Europa in t donker ziet er echt boeiend uit, hoe die witte gedoe alleen groter en groter word. Maar wil wel slapen.
Vannacht niks gehoord/gezien, dus zal wel stil gebleven zijn hier. idd, zo geeft bijna iedere site en tv en radio zender aan dat het zondag pas gaat regenen en onweeren maar ik geloof het niet. Ik zet mijn centen op morgen middag/avond.... ok ok zaterdagnacht 12uur is het ook zondag...