Hoi Tatanka, lekker gegeten ?
Ik was verbaast dit te zien (even afwezig)
Al zag het er wel uit wat 'laat' op gang te komen.
Hoop dat het morgen ook pannekoeken eten word.
die losse cellen blijven uit denk ik.,,,
Dat het nu maar snel donker wordt, dan kan ik het waarschijnlijk wel zien flitsen
Top man
moet denk nog 1 nachtje slapen.... | Gewijzigd: 18 juli 2014, 22:15 uur, door Jo Capelle
Not Oklahoma City but Teynham Kent uk now!
Dave Throup @DaveThroupEA 3 min. Courtesy @stuart4207
wat een beest mooie foto's
aantal supercell's : 0
aantal buienlijnen : 0
aantal MCS : 2
aantal single cell/Multi cell : 8
Edit Marga: Al het nieuws betreffende de hitte en het mogelijk onweer - dus ook dit artikel - wordt voor jullie verzameld en is hier te vinden: http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41008/berichtgeving-hitte-en-onweer-17-20-juli-2014/#message433519 . Het weernieuws van over de gehele wereld wordt bijna ieder uur nagekeken. Ook van buitenlandse media. Dit is allemaal te vinden in het nieuwsgedeelte! | Gewijzigd: 18 juli 2014, 22:52 uur, door Marga
Inderdaad, hopelijk wat regen dat het afkoelt! Je was me voor. Hopelijk voor het festival op de markt geen onweer tot het einde! Klopt!
Ik denk wel dat we regen zullen krijgen, wat betreft hevig onweer is het nog even afwachten. In dit complex zie je het constant op verschillende plaatsen activeren en deactiveren.
Wel prachtig om te zien momenteel, jammer dat het nu geen klaardichte dag is, had hem graag in het licht gezien
Veel flitsen wel, af en toe ook al wat donder hoorbaar.