15 cm? Diameter van hagelbol? is wel heel extreem niet?
Met deze Cape wel ja helaas voor de zelfde regio als laast in Be schrik niet hoor van de 15cm ik haal er altijd de helft marge van af..dus in de order van 5-7cm is zeer reeel...wat kuchhhh nog vrij fors is
Pfff, hopelijk niet weer zoveel schade...
Met deze Cape wel ja helaas voor de zelfde regio als laast in Be schrik niet hoor van de 15cm ik haal er altijd de helft marge van af..dus in de order van 5-7cm is zeer reeel...wat kuchhhh nog vrij fors is15 cm? Diameter van hagelbol? is wel heel extreem niet? Daarom ook de marge van de helft er af zucht
Met deze Cape wel ja helaas voor de zelfde regio als laast in Be schrik niet hoor van de 15cm ik haal er altijd de helft marge van af..dus in de order van 5-7cm is zeer reeel...wat kuchhhh nog vrij fors is15 cm? Diameter van hagelbol? is wel heel extreem niet? Daarom ook de marge van de helft er af zucht15 klinkt wel goed hoor, en als je met tikken een , vergeet heb je dat al snel.
Wat het gaat worden? Strakkiescasten denk ik, "vigilance Meteo geeft als trekichting "noord" aan en dan gaat ie Belgie missen, tenzij deze bui wat anders gaat triggeren.
Ik meen zelf in wat kaarten met flitsen aan de oostkant van de storm een neiging om wat naar rechts (het oosten) te gaan te bespeuren maar of dat meer invloed zal hebben dan de westpunt vanBelgie, ik weet het niet