Nu maar hopen dat ze de energie er niet uit halen voor het betere werk vanavond.
Aan de andere kant mag het wel even losgaan, het is echt vies benauwd.
Zeewolde inmiddels (vrijwel) windstil en bewolkt.
Ik verbaas me erover dat vandaag de temperatuur lager is dan gisteren rond dit tijdstip, maar dat de buien nu toch eerder ontstaan. Ik weet verder niet wat ik daaruit kan afleiden, want gisteren hielden ze erg lang stand. Omdat de temperatuur hier toch wel achterblijft, heb ik er eigenlijk iets minder vertrouwen in. Af en toe een blikkend zonnetje te zien, maar lang niet zo veel als de dag ervoor.
Ik verbaas me erover dat vandaag de temperatuur lager is dan gisteren rond dit tijdstip, maar dat de buien nu toch eerder ontstaan. Ik weet verder niet wat ik daaruit kan afleiden, want gisteren hielden ze erg lang stand. Omdat de temperatuur hier toch wel achterblijft, heb ik er eigenlijk iets minder vertrouwen in. Af en toe een blikkend zonnetje te zien, maar lang niet zo veel als de dag ervoor.
Dat de temperatuur lager is bij ons komt omdat de zon er nauwelijks door komt en in het noorden en noordoosten wel en daar heb je temperaturen van rond de 28 graden. Dat de buien nu eerder ontstaan komt denk ik door de convergentielijn die nu veel dichterbij ligt als gister. Denk dat het voor vandaag wel goed komt want die bui bij Harderwijk blijft maar groeien.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7