Mooie fotos, Floris Jan. Je videos zijn niet te zien. Geeft aan: dezd video is prive........
Excuus, heb het nu op openbaar gezet! Ik hoop dat iedereen de komende dagen zulke mooie beelden te zien krijgt
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
( of topic toch heel trots op ons elftalletje!!!)
Gisteren hier een leuke wolkenpartij gehad met een beetje onweer. Overall gezien vielen de ontladingen mee en volgens mij alleen CC's.
Denk dat we vandaag weer een leuke partij krijgen echter denk ik dat Groningen nu minder krijgt gezien de richting van de wolken zoals het nu lijkt vanuit Duitsland.
Offtopic:
Ik begrijp dat de indices regelmatig ververst moeten worden, wie regelt dit? Wat is de source van die gegevens, want ik ben daar zelf wel benieuwd naar eigenlijk. Het is overigens best irritant dat deze zo vaak gereset worden, waarom is dat eigenlijk? Het toont toch gewoon de actuele waarden? Dan lijkt me een reset niet nodig. Ik bekritiseer jullie dienst niet, ik ben blij dat deze site er is, en mijn vragen zijn dan ook puur informatief (mag graag kennis opdoen, zelf software engineer (php) maar zou graag nog wat meer weerkennis opdoen).
Zeer onstabiel hier dus aan het worden hoogeveen zit inmiddels rond de 2500 k/j en li -6