Ik volg hem met je mee, maar hij heeft nog een aardig eindje te gaan, vanaf de grens. Ik reken me niet rijk.
Nee, de kans is klein dat hij het haalt. Maar op de radar e.d. volgen hoe een buitje zo aan het groeien is, is ook leuk . Online stormchasen, het leukste alternatief als je niet in het echie kan stormchasen
Ik volg hem met je mee, maar hij heeft nog een aardig eindje te gaan, vanaf de grens. Ik reken me niet rijk.
Zelfde verhaal hier.. Als die bui in groningen in no time uit elkaar valt kan het ook met die bui gebeuren
Zo raar is dat toch niet,de temperaturen zijn hier dermate laag dat de voeding uit de bui is. Er zal evengoed op een hoop plaatsen vanavond/vannacht nog wel flink wat regen kunnen vallen en mogelijk zelfs nog wat overlast opleveren. Hoop dat de voetballiefhebbers er niet al teveel last van hebben
Van 09/07 20u tot 10/07 04u :
Boven Nederland en Duitsland komen onweersbuien tot ontwikkeling die vanavond en vannacht met de noordoostelijke luchtstroming ook tot ons land kunnen doordringen.
Plaatselijk kunnen deze onweersbuien hevig zijn.
Tijdens het tweede deel van de nacht zou de buienkans afnemen
Wat een "verassing".
| Gewijzigd: 9 juli 2014, 21:13 uur, door GateKeeper
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Hier heeft het anders dik geonweerd haha!
| Gewijzigd: 9 juli 2014, 21:34 uur, door Floris-Jan
Mooie fotos, Floris Jan. Je videos zijn niet te zien. Geeft aan: dezd video is prive........