Oeps.. Off topic.
Ik hoop voor de noorderlingen dat er geen tv's uitvallen of ontploffen
| Gewijzigd: 9 juli 2014, 17:28 uur, door jcroon
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Je weet het maar nooit met onweer. Gaat op lightningmaps nu lekker tekeer. Het zit al dicht op de grens
Zodra er iets leuks is te zien ( en dat moet haast wel, wordt nu een mooie bow) zal ik zeker foto's maken! Ik zit op de grens van Friesland/Groningen.
Momenteel zonnig maar de lucht wordt langzaam aan melkachtig en kon ik vanmiddag de koppen nog zien boven duitsland is dat beeld helaas nu weg. Het is even afwachten wat er precies in West Groningen komt maar op dit moment is het nog prima weer.
Je weet het maar nooit met onweer. Gaat op lightningmaps nu lekker tekeer. Het zit al dicht op de grens
Ja onweer is bijna niet te voorspellen, maar voor ons in het midden wordt het denk ik niks. GFS geeft voor het oosten vanavond tussen 20:00 en 23:00 uur wel een hoge neerslaghoeveelheid aan wat aangeeft dat er wel eens een onweersbui zou kunnen zijn aldaar.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Ja onweer is bijna niet te voorspellen, maar voor ons in het midden wordt het denk ik niks. GFS geeft voor het oosten vanavond tussen 20:00 en 23:00 uur wel een hoge neerslaghoeveelheid aan wat aangeeft dat er wel eens een onweersbui zou kunnen zijn aldaar.
Nee voor ons word het niks, maar is niet erg. Ben al die regen nu wel beu!