Activiteit zal er wel weer uitgaan zodra het de provincie Groningen in komt!
je hebt nog gelijk ook
je hebt nog gelijk ook
Dat is erg vaak zo valt mij op. Alleen onweer wat 'spontaan' onstaat net buiten Drenthe of de Duitse grens komt bij ons
Over de shelfcloud/wallcloud (ik haal ze altijd door elkaar) Dit heb ik gefotografeerd:
So far alleen maar regen en daar zal het ook wel bij blijven denk ik, door de afgekoelde lucht!
@robin schimmel
waar hij hem in roste kon ik niet zien maar hij kwam heftig en helder naar beneden ik zat net nog op de motor zodoende
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 6 juli 2014, 22:15 uur, door Debbieke
haha ik sta de hele tijd te filmen, pauzeer ik mijn camera (geheugen vol, even snel wat filmpjes verwijderen) en boem! Gigantische flits gemist... Echt balen, want de hele lucht was fel gekleurd
Citaat van PatrickvdBerg, zondag 6 juli 2014, 22:12 uur Een half uur geleden toch maar even de tocht richting het dak gemaakt en....... ik trof dit daar aan
Prachtig om te zien! en alsof het nog niet leuk genoeg was ook nog wat activiteit in die bui, Ik plaats zo nog een video
Imposante foto! Mooi dat je zo ver kunt kijken daar!
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 6 juli 2014, 22:56 uur, door Debbieke