Het begibt hier hard te waaien en de onweer is zeer fel waardoor ik regelnatig de hele wolk zie. Ziet er indrukwekkend uit. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:09 uur, door Marga
Maargoed, wij liggen precies tussen de twee buien in. Links van me kan ik wat weerlicht bewonderen, rechts van me gaat het los met donders en al. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:10 uur, door Marga
Precies bij onweerschild Wageningen he, gelukkig is deze bui wel sterk genoeg om ook over de Rijn nog mooi onweer te geven, maar het lijkt wat rustiger te worden.
Wageningen weer ja *zucht*. Begon als een geweldige bui maar nu alweer voorbij lijkt wel! | Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:10 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
's altijd wat met Wageningen. Volgensmij komt het door de rijn en omdat het tussen twee bergen ligt. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:10 uur, door Marga
Hoppa! Net nog effe een krakende donder om het af te sluiten! Met prachtige horizontale CC!
EDIT:
Update KMI Waarschuwing(code geel) voor vandaag:
Van 10/06 15u tot 11/06 08u : Over de oostelijke landshelft blijft
het onstabiel en vergroot in de namiddag, 's avonds en vooral
volgende nacht de kans op buien, mogelijk met onweer. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 05:12 uur, door thunderstorms_4ever