Edit: donder! Aaah daar komt ie... | Gewijzigd: 10 juni 2014, 02:26 uur, door MyrShalom
Edit: donder! Aaah daar komt ie...
vooral jezelf blijven! jijdenkt dat een ieder slaapt, is dat wel zo?! niets kan je gebeuren,gewoon genieten van het natuursverschijnsel! neem die foto,s! komt goed!
Vest aan, lamp aan, camera in de aanslag... Het zou helpen als er iemand in huis wakker word nu, dan ben ik niet alleen. Maar ook als ik wel alleen blijf: morgen word mijn salaris gestort, als het me lukt om niet bang te zijn vannacht trakteer ik mezelf morgen op iets leuks . Zo, en nu hopen dat dat werkt, haha!
Vest aan, lamp aan, camera in de aanslag... Het zou helpen als er iemand in huis wakker word nu, dan ben ik niet alleen. Maar ook als ik wel alleen blijf: morgen word mijn salaris gestort, als het me lukt om niet bang te zijn vannacht trakteer ik mezelf morgen op iets leuks . Zo, en nu hopen dat dat werkt, haha!
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben ook erg bang, mannetje ligt te slapen en weet je wat? ik doe met je mee. Ik ga ook lekker bij het raam zitten en vooral als het lukt morgen ook mezelf op iets leuks trakteren!
Weet je wat het is... Ik ben zo bang dat ik voor het raam sta te filmen en dat hij dan dichtbij inslaat. IN de partytent of de droogmolen o.i.d. Heel gek, overdag heb ik die angst niet. Maar onweer ziet er altijd zo veel heftiger uit in het donker...
En ja, iedereen slaapt. Ik woon in een huis vol slaapkoppen die nog niet wakker worden als je een rockband naast hun bed zet.
| Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:03 uur, door Marga
Ik hoop dat we nog in de prijzen vallen, ik blijf nog wakker haha