Ziet er mooi uit!!!
Nighty night kerel je hebt groot gelijk
Kerel?
wat verwchten jullie voor de omgeving voorschoten (zuid holland) vlakbij leiden??
Net als toen je voor het eerst vroeg :p.
Niks, tis nogsteeds nowcasten.
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Spijtig genoeg zat ik maar tot deze middag in Ieper
Haha je hebt echt ongeluk he :p prachtig hier!
Maar gisteren was het echt de moeite in Ieper om de lichtshow te zien. Hoewel ik ook graag in Antwerpen was geweest die nacht
Ow haha sorry maar vroeger zag je een dames of heren symbool naast de profiel naam. Is nu blijkbaar een zelfde tekentje. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 00:07 uur, door Debbieke
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Maar gisteren was het echt de moeite in Ieper om de lichtshow te zien. Hoewel ik ook graag in Antwerpen was geweest die nacht
Ja kan ik wel begrijpen :p maar dit is echt gewoon geluk hebben he net hier uit het niets ontladingen
Hier ook gezien vanuit mijn raam, zag er nog best leuk uit. Ook een toenemende wind vond je niet?
Hier ook gezien vanuit mijn raam, zag er nog best leuk uit. Ook een toenemende wind vond je niet?
Het waait hier ook steeds harder.
Knalt daar echt lekker door in en rond Parijs, ze krijgen daar ook de volle laag. Hopelijk en dat verwacht ik persoonlijk wel, houd het stand tot bij ons. Ook al zal het misschien pas tegen morgenochtend zijn. Er is een reden waarom KMI en KNMI waarschuwen tot 7-8 uur in de ochtend.
Ook hier en daar een ontlading zie je momenteel op de radar (west-vlaanderen) wel heel af en toe
Vensters open, gordijnen open, bril ligt klaar, laptop in de buurt en bier koud (moest het echt de moeite worden).
Ik wil iedereen bedanken voor het topweekend hier op het forum en ik wens iedereen een valpartij toe deze nacht. Als je uit je bed valt van een knal
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Mesoscale Discussion
Forecaster: PUCIK / GROENEMEIJER
Convective storms are intensifying across NW and N France. Their environment is characterized by strong 25-30 m/s deep-layer (0-6 km) shear and about 500-1500 J/kg CAPE, the highest values in the southeast of the area.
Per numerical guidance and observed N to NE surface winds, these storms will experience a strongly helical low-level flow across far northern France and Belgium. There, LCL heights are very low with T/Td spreads typically around 2-4 degrees C. This suggests that tornadoes will be possible with the best organized storms in northern France and Belgium. Some large hail and severe winds will probably occur as well. The threat for large hail is highest in the south of the MD area, where the lapse rates are the steepest.
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/