Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Daar ten zuiden van Parijs knalt het goed door, maar zal pas in de late nacht zijn dat het hier zal aankomen. In welke activiteit is dan nog de vraag
Ik ga er niet voor opblijven, wel laat ik alles openstaan zodat ik wordt wakkergeknald en toch wat afkoeling kan voelen
We wachten het gewoon weer af. Ik zou niet alleen deze nacht in de gaten houden, maar ook morgen.
Dit zegt het KMI over morgen:
Dinsdag blijft het wisselvallig met 's morgens kans op regen of buien, vooral dan in de westelijke helft van het land. Deze regen of buien verplaatsen zich langzaam naar het centrum van het land. In het oosten van het land blijft het nog eerst droog met opklaringen maar in de namiddag kunnen daar opnieuw enkele stevige onweersbuien ontstaan.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Daar ten zuiden van Parijs knalt het goed door, maar zal pas in de late nacht zijn dat het hier zal aankomen. In welke activiteit is dan nog de vraag
Ik ga er niet voor opblijven, wel laat ik alles openstaan zodat ik wordt wakkergeknald en toch wat afkoeling kan voelen
Ja heb effe een kleine inscatting gemaakt en het bovenste buitje activiteit verwacht ik hier rond 3u /half 4. En ik was van plan om tussen 4u / half 5 op te staan om nog te leren dus denk wel dat dat moet lukken. En idd als je dan w8 tot dan en de activeit is er zo goed als uit heb je een hele nacht verprutst + men examen, en wie wel dan men attest
Trusten iedereen en mogelijk morgen gewekt worden door een onweer ipv dat irritante geluidje van men wekker
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
drink mijn biertje nog even leeg en ga dan lekker pitten.
heb de gehele avond genoten van de berichten van de mensen als we nou wel of geen onweer zouden krijgen.
ook live via div cam's onweer zitten kijken.
voor iedereen die nog wakker blijft of nog een buitje mee pikt veel plezier
heb de gehele avond genoten van de berichten van de mensen als we nou wel of geen onweer zouden krijgen.
Wie weet activeert die bui boven België nog enigzins
We wachten het gewoon weer af. Ik zou niet alleen deze nacht in de gaten houden, maar ook morgen.
Dit zegt het KMI over morgen:
Dinsdag blijft het wisselvallig met 's morgens kans op regen of buien, vooral dan in de westelijke helft van het land. Deze regen of buien verplaatsen zich langzaam naar het centrum van het land. In het oosten van het land blijft het nog eerst droog met opklaringen maar in de namiddag kunnen daar opnieuw enkele stevige onweersbuien ontstaan.
Ja dat is voor België. Ik zit bijna helemaal bovenin Nederland En hier wordt voor alsnog geen onweer voorspeld voor morgen.
Maar een KANS is altijd leuk!
Ja heb effe een kleine inscatting gemaakt en het bovenste buitje activiteit verwacht ik hier rond 3u /half 4. En ik was van plan om tussen 4u / half 5 op te staan om nog te leren dus denk wel dat dat moet lukken. En idd als je dan w8 tot dan en de activeit is er zo goed als uit heb je een hele nacht verprutst + men examen, en wie wel dan men attest
Trusten iedereen en mogelijk morgen gewekt worden door een onweer ipv dat irritante geluidje van men wekker
weet je het zeker? Er schiet ojuist weer wat acitviteit in de westelijke bui (die uitgestorven leek).
Wie weet activeert die bui boven België nog enigzins
ben net door een collega gebeld als ik stand-by wil staan vanacht.
hij vermoed dat het vanacht wel het een en ander kunnen krijgen.
Nighty night kerel je hebt groot gelijk
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Spijtig genoeg zat ik maar tot deze middag in Ieper