Het is momenteel aan het regenen en op de radars staan er nog rode vlekken op komst naar hier, maar ik kan niet goed uitmaken of het afzwakt of niet
Ik heb een grote angst voor onweer dus sry als ik dit zo hier vraag Oostende,...... denk het niet.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
hier kan je zien wat het doet en gaat doen......
Spreek jullie morgen weer...... welterusten Ya'll
[edit] komt wel een enorme strook ellende vanuit frankrijk naar boven toe............................................................ nee ik doe het niet welterusten..lol
weltrusten dan maar;D ik blijf nog ff op, morgen 7 uur er weer uit
Het is momenteel aan het regenen en op de radars staan er nog rode vlekken op komst naar hier, maar ik kan niet goed uitmaken of het afzwakt of niet
Ik heb een grote angst voor onweer dus sry als ik dit zo hier vraag Geen probleem dat je dit vraagt
Ik verwacht geen grootschalig onweer bij jou in de buurt, kan natuurlijk altijd activeren, maar ik verwacht het niet.
Ergens een ontlading en een donder kan wel, zoals er net een paar ontladingen in de buurt van Diksmuide zijn geweest.
Van die bui in België heb ik geen hoge verwachtingen meer en dat spul in Frankrijk is te ver.
Ik hoop dat ik me vergis, maar het was sowieso een te gekke dag om mee te maken hier.
Ik heb een grote angst voor onweer dus sry als ik dit zo hier vraag Geen probleem dat je dit vraagt
Ik verwacht geen grootschalig onweer bij jou in de buurt, kan natuurlijk altijd activeren, maar ik verwacht het niet.
Ergens een ontlading en een donder kan wel, zoals er net een paar ontladingen in de buurt van Diksmuide zijn geweest.Oke bedankt voor de reacties, zolang het bij een rustig onweertje blijft is alles ok, anders ja zal je me wel snel vinden op de angstchat
Hij stuurde mij een filmpje. Zag je een inslag en daarna een gigantische knal. Een beetje jammer dat mijn jongere neefje er door heen krijst van angst, hehe
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 23:25 uur, door Floris-Jan
West Belgie is nog niet vrij van buien duuuussssssss......
Ik blijf ook nog even wakker. Ben wel doodmoe, zit constant te gapen. Maar wil nog even volgen wat het onweer gaat doen voordat ik ga slapen... En ik kan sowieso voorlopig nog niet slapen, mijn slaapkamer is een oven dus ik slaap beneden en daar is nog allemaal volk wakker...
Op naar een volgend topic (zal wel een aantal dagen wat stiller worden)
En ja Rotterdam en de helf van Nederland had dus wel pech helaas..... toch ook veel lol gehad.
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 23:26 uur, door Jo Capelle