Hmm die bui ziet er van boven hel spannend uit maar pakte in Nederland maar een heel klein stukje Limburg, zoals we gewend zijn gegroeid zodra die over de grens ging, verdikkie een hele deelstaat onder vuur nu, het spektakeldeel is daar zo ongeveer zo groot als half nederland.
Inderdaad zoals ik al vermoedde is het enkel zuid limburg dat veel heeft gehad. Hier in het noorden viel het allemaal wat tegen, gekeken naar de bliksemactiviteit was het dan ook een stuk minder.
Maar ach, we mogen niet klagen, een paar mooie ontladingen gezien is ook leuk, en de voorspanning inclusief mooie wolkenvormen doen er ook toe!
even een kaartje van een paar dagen terug opdiepen, je weet wel, mijn "waar heeft het al geonweerd? overzicht met alle ontladingskaarten van Nederland op elkaar geplakt:
Zuid Limburg was een tamelijk opvallende witte plek, ik denk dat ze wel ff genoeg gehad hebben nu. Zal komende week weer eens een update maken, wou eigenlijk wachten tot juni er op zat maar soit, interssant genoeg nu
Nee, voor het westen van België en Nederland staat er nu eindelijk vuurwerk op het programma. Zie laatste foto van mij
<plaatje>
Voor gans het land waarschuwing verlengt tot 6 uur morgen: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/regio.php?pr=OV
Hoe denk jij, Tatanka, over de kansen vannacht?
Hoe denk jij, Tatanka, over de kansen vannacht? Nou met een Nieuwe Mcs in opbouw ga ik niet slapen ik zie genoeg potentie voor zeer groot deel benelux lekker nowcasten
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 23:12 uur, door Tatanka
Spreek jullie morgen weer...... welterusten Ya'll
[edit] komt wel een enorme strook ellende vanuit frankrijk naar boven toe............................................................ nee ik doe het niet welterusten..lol
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 23:14 uur, door mrijkhals
Het is momenteel aan het regenen en op de radars staan er nog rode vlekken op komst naar hier, maar ik kan niet goed uitmaken of het afzwakt of niet
Ik heb een grote angst voor onweer dus sry als ik dit zo hier vraag