Hier hetzelfde probleem. Op foto is alles ineens veel lichter. Ziet er best bizar uit buiten
Ja echt bizar deze luchten. In het oosten hangen gewoon knalroze watten in de lucht.
Oostelijk daarnet een regenboog, nu gewoon donkere wolken.
Maar wel nog steeds activiteit en zowaar net meedere inslagen.
Het lijkt zich af en toe hier boven af te spelen, maar er is geen grip op te krijgen.
Zo weer heel wat actviteit, dan weer heel lang niets.
Wel hele mooie felle, bijna blauwe flitsen nog steeds.
Ik ben heel benieuwd, kan me zat nachten herinneren dat het pas laat op gang kwam, en gezien de temperaturen momenteel lijkt me dat niet eens raar.
Gaaf ik zit er volgens mij nog net in.
Wat is MD?
Sorry, update van mezelf.. Iets met Meso nog wat, heb ik ergens voorbij zien komen in een topic vandaag. Ik zoek het wel op. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 22:12 uur, door Renee86
Hahaha, hier nog één. Ik ga zo wel proberen te slapen want ik moet morgen werken, maar ik weet niet of ik ook echt een oog dicht doe, ik ben klaarwakker van het enthousiasme | Gewijzigd: 9 juni 2014, 22:06 uur, door MyrShalom
Frank Deboosere @frankdeboosere · 1 min
En nu serieus. Onweerscel nabij Amiens kan rond middernacht W-Vl en de kust bereiken.
Daarnaast heb je nog een onweerscel die eerder richting oost-vlaanderen trekt (huidige trekrichting)
Frank Deboosere @frankdeboosere · 1 min
En nu serieus. Onweerscel nabij Amiens kan rond middernacht W-Vl en de kust bereiken.
Daarnaast heb je nog een onweerscel die eerder richting oost-vlaanderen trekt (huidige trekrichting)
de kust denk ik juist weer net niet
Vanavond verwachtte ik de 'grote show'. Een prachtig oranje beeld zojuist, maar geen onweer. Jammer. Voor vannacht hoef ik denk ik niets te verwachten? (Apeldoorn) | Gewijzigd: 9 juni 2014, 22:12 uur, door krtm