Hier zelf droog (op 3 druppels na), ontzettend warm en benauwd en warme winden.
Ik ben heel benieuwd wat de nacht brengt. Ik hoop ook nog wat slecht weer voor Eindhoven, want hier kunnen we wel wat afkoeling gebruiken.
Je hebt gelijk we krijgen t kopje... Pp14heeft t ergste gehad tot nu toe... Go mettalica !
Je hebt gelijk we krijgen t kopje... Pp14heeft t ergste gehad tot nu toe... Go mettalica !
Fight Fire With Fire, ending is there....;-) Ik wist niet dat James en Co zulke profeten waren in 1985.....;-) | Gewijzigd: 9 juni 2014, 20:25 uur, door vinny
Camping A op Pinkpop wordt volledig geëvacueerd in verband met het noodweer. Kampeerders moeten naar een sporthal.
Bezoekers op het Pinkpopterrein moeten op de hurken gaan zitten. Dat zijn instructies van de organisatie. In totaal zijn er tussen de 60.000 en 70.000 mensen op het festival.
Tent ontruimd
De Brand Bier Stage is ontruimd vanwege het noodweer. Dat is de grote tent. Op het moment van ontruiming was net de band Gogol Bordello begonnen met spelen.
Smeets zegt dat de rest van het terrein veilig is en raadt aan om op het terrein te blijven, maar dus wel laag bij de grond te blijven en uit de buurt van de tenten en de stands.
De buien van vanavond en vanacht zullen van zuid naar noord verplaatsen.
Hierbij krijgen dus ook o.a. zuidholland, en noordholland onweer met windstoten tot 120 kmph.
Crew Onweer Online. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 20:31 uur, door Debbieke
Hier zelf droog (op 3 druppels na), ontzettend warm en benauwd en warme winden.
Ik ben heel benieuwd wat de nacht brengt. Ik hoop ook nog wat slecht weer voor Eindhoven, want hier kunnen we wel wat afkoeling gebruiken.
Pff zeg dat wel, er mag wel een hele bak water naar beneden komen hier in Eindje.. als het maar afkoelt.
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 20:33 uur, door Kevintje
Metallica,HAHA!
De buien van vanavond en vanacht zullen van zuid naar noord verplaatsen.
Hierbij krijgen dus ook o.a. zuidholland, en noordholland onweer met windstoten tot 120 kmph.
bron?