Betekenen die rode plekken op Buienradar nou WEL/NIET onweer? Of geeft dat alleen de hoeveelheid regen aan?
Zoals reeds ook eerder gemeld: nog onweerskansen genoeg deze nacht.
Onze weevrouw zei dit tijdens het journaal: nieuwe onweerscellen ontwikkelen zich momenteel boven Frankrijk (goed te zien op de radar) en trekken richting de Benelux.
Ik snap niet dat je er dan nog bent. Er is daar weinig tot geen schuilplaats wat het daarom zeer gevaarlijk maakt om er nog te blijven. Kan iemand zich Pukkelpop nog herinneren??!
Je kunt je tegen noodweer nooit 100% wapenen en zeker niet bij een buitenevenement van deze omvang. Ik ben er van overtuigd dat de maatregelen die genomen zijn zeker afdoende zijn.
Betekenen die rode plekken op Buienradar nou WEL/NIET onweer? Of geeft dat alleen de hoeveelheid regen aan?
Alleen regen maar meestal waar de grote rode/paarse vlekken zijn zit er ook flink wat onweer in (vooral in de zomer periode dan)
Betekenen die rode plekken op Buienradar nou WEL/NIET onweer? Of geeft dat alleen de hoeveelheid regen aan?Die rode plekken geven enkel neerslag aan, er zijn sites genoeg waar je de ontladingen kunt zien
Dat plakkerig aanvoelen heeft te maken met de luchtvochtigheid, het is hier in de lage landen vaak een teken dat er onweer zit aan te komen (maar hoef niet perse)
hoeveelheid regen
Donders! Ik kan dat niet volgen via de franse tv rechten. Had het graag willen zien..
Heb je deze geprobeerd? De andere werkt bij mij ook niet somehow
http://3voor12.vpro.nl/
Zoals reeds ook eerder gemeld: nog onweerskansen genoeg deze nacht.
Onze weevrouw zei dit tijdens het journaal: nieuwe onweerscellen ontwikkelen zich momenteel boven Frankrijk (goed te zien op de radar) en trekken richting de Benelux.
HOU REKENING MET EXTREME WEEROMSTANDIGHEDEN AANKOMENDE UREN. U HOEFT DE MKB MELDKAMER BRANDWEER NIET TE BELLEN.
regio 08 GEZ Gelderland-Zuid
eenheden 0903271 District Officier van Dienst Maas & Waal
0903272 District Officier van Dienst Rijk van Nijmegen
0903273 District Officier van Dienst Wijchen / Heumen
0903274 Officier van Dienst Nijmegen
0903291 District Officier van Dienst Tiel / Nederbetuwe
0903292 Distr. Officier van Dienst Geldermalsen / Neerijnen / Lingewaal
0903293 District Officier van Dienst Buren / Culemborg
0903294 Officier van Dienst Bommelerwaard
Bron 112 meldingen