bron: stormcell.be Het noodweer uitblijven? Het is precies wel volop aan de gang in Wallonië.
Nationaal onweer vindt nu eenmaal zelden plaats. Het is en blijft lokaal.
bron: stormcell.be Die mogelijk was natuurlijk ook nog aanwezig,maar met een normale onweersbui vanavond ben ik ook al tevreden.
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 18:32 uur, door Marga
Nee want het wil allemaal niet lukken en blabla blabla @ the moment popcorn koers PINKPOP in de ardennen wat een gasten. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 18:38 uur, door Tatanka
bron: stormcell.be
Tjonge wat een verrassing. Zag ik echt niet aankomen....
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Citaat van Citaat van svenne, maandag 9 juni 2014, 18:31 uu Het noodweer uitblijven? Het is precies wel volop aan de gang in Wallonië.
Nationaal onweer vindt nu eenmaal zelden plaats. Het is en blijft lokaal. ach dat is een beetje de aard van het onweerliefhebbende beestje he, al loopt het halve land onder water, als het niet bj jou is geweest was het geen noodweer.
Zo'n level 3, mooie paarse kaart van Karim of een provincie in het oranje wil niet zgegen dat het ook echt in dat hele gebied plaats kan vinden. Kan best in een deel van dat gebied, maar het kan net zo goed daarbuiten gebeuren.
Die split in de "Waalse buien"lijkt overigens precies op Pinkpop af te gaan.
bron: stormcell.be
Tjonge wat een verrassing. Zag ik echt niet aankomen....
Het zat vanmorgen al in de voorspellinge hoor, dat er een kans was dat het over zou waaien.
Zoals reeds gemeld, zal het zwaarste onweer (mij inziens) voor het gebied ten oosten van de lijn Antwerpen-Bergen zijn. Lijkt momenteel goed uit te komen.
Het gebied dat ik net even heb aangeduid heeft ook de hoogte temperaturen.
Voor de mensen daar, geniet ervan, maar wees voorzichtig!