Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hier nu de eerste dikke druppels
Hier daarnet ook wat gerommel te hore, prachtige wolkenformaties die overtrekken!
Ow oke dan Hier 3 zachtere en 2 luide diepe donders gehoord. En idd prachtige wolkenformaties. Alleen kan ik ze niet posten omdat kabel al een week kwijt is En denk dat die bui in Be volledig naar DE (miss een stukje limburg van BE/NL maar meer niet, en dan hetgeen wat erachter komt de lijn gaat zijn die een bow echo zou kunnen worden etc.. (dat dacht ik toch dat ze het daar ongeveer over hadden bij Estofex?)
an 09/06 16u tot 10/06 08u : Hevige onweersbuien bereiken stilaan ons land via het zuiden. Voor de late namiddag, avond en volgende nacht verwachten wel fel onweer, met kans op grote hagelstenen, veel neerslag en felle rukwinden.
Gebeurt vaak dat zo'n waarschuwing ook verlengd wordt.Zal wellicht dit keer ook het geval kunnen zijn.
an 09/06 16u tot 10/06 08u : Hevige onweersbuien bereiken stilaan ons land via het zuiden. Voor de late namiddag, avond en volgende nacht verwachten wel fel onweer, met kans op grote hagelstenen, veel neerslag en felle rukwinden.
Aha! dat bewijst dus nog maar eens dat dit (mogelijk/waarschijnlijk) niet 'het' zal zijn waar we op wachten, maar dat dit een buitje is dat wat aan de grote kant is en dat wat rightmovers aanmaakt aan de zuidelijk en oostelijke kant
Btw ik zit in de buurt van Pinkpop dus ben benieuwd, nu begint hier langzaam bewolking te komen maar nog steeds zonnig en bloedje heet | Gewijzigd: 9 juni 2014, 18:26 uur, door sneakypam
Ik woon in het noorden en daar komt het het laatst he