Wat zou er ingerkakt moeten zijn? er was niets namelijk.
De grote big bang is nog volop in ontwikkeling.
dat vroeg ik me voor Groningen ook al af
Het is afwachten, het weer heeft geen vaste dienstregeling
ik denk dat we wel wat zullen krijgen of het heftig is geen idee ligt eraan hoelang de buien actief zullen zijn ik denk dat het voor Drenthe en Groningen niet eerder word dan dan rond 12 uur of later en het ligt er ook aan hoe de buien gaan trekken het zou ook zo kunnen zijn dat ze zoals vanmiddag op een gegvenmoment weg trekken naar Duitsland het enige wat we kunnen doe is Nowcoasten | Gewijzigd: 9 juni 2014, 18:11 uur, door Peter-Paul
Krijg stilaan het vermoeden dat wat er ook komt, velen hier teleurgesteld zullen worden, zelfs als wordt het pimplepaars en pikzwart, dan zal dat bij velen achterblijven op de verwachtingen
Een warme oproep om dit achterwege te laten tot morgenvroeg 8u Heeft geen nut Svenne deze verwachten om 18uur meteen los te gaan is onbegonnen werk vanavond in bedje zitten ze he verek onweeeeer dat was toch niet de bedoelinhgggg | Gewijzigd: 9 juni 2014, 18:11 uur, door Tatanka
De grote big bang is nog volop in ontwikkeling. Er was niets?.....moet je toch wat vaker hier op de kaarten kijken.....