bedankt!
hier staat de cape op 1.731,8 j/kg terwijl dat een uur of 2 geleden nog maar 47 was zoals iemand hier plaatste
ik weet nu hoe ik het kan vinden, alleen het plaatsen in een bericht niet, maar dat geeft niet hihi
. Oké, Tnx voor de uitleg!!
bedoel je die bui bij calais,die lijkt wel naar je toe te komen,is volgens mij geen supercel(kan natuurlijk altijd maar ik denk het niet) maar wel een mooie bui denk ik,ik hoop dat hij naar je toe trekt
Die verschillen niets op zich, alleen doordat Europa groter is en dus de ontladingen (rode plusjes) geconcentreerder eruitzien LIJKEN ze kleiner.
maar goed het si nog niet eens 18:00 uur en ik durf nog geen bak bier te zetten op mogelijke ontwikkelingen.
idd, ga gewoon afwachten en kijken wat er komt. Want of ik nu 10 keer op de radar kijk, of 20 keer dat maakt niets uit.. (dat denk ik dan toch maar....)
Maar één ding is zeker, dat er 'iets' gaat gebeuren is zeker, want als er niet gebeurt dan heeft zowat 99.99% van de waarschuwingen het mis.(althans de verwachtingen). Dus blijf nog steeds in de verwachtingdat er iets tevoorschijn gaat komen.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Zei je gisteren ook,terwijl w vlaanderen de volle laag kreeg na namen. | Gewijzigd: 9 juni 2014, 17:25 uur, door Marga
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -