Tenzij je de boel zeer snel weg kan halen als je een bui aan ziet/hoort komen raad ik het af.In Tiel zou ik het nog wel aandurfevn als je voor zes uur begint kun je nog wle van de bbq eten, maar gezellig nadrinken wordt wat lastig
Citaat van Citaat van thunderstorms_4ever, maandag 9 juni 2014, 16:54 uur Die bui in DE ligt in het lvl 2 gebied van Estofex. en andere weerbureau's melden ook een niveau lager daar dus ze verwachten dan wel efectief iets dat er heftiger aan toe gaat gaan dan in DE. Maar die bui heeft wel het complete level 3 gebied aangedaan. En ook Estofex kan wel eens wat te vroeg ophouden met zo'n level 3 gebied, hij si flink gegroed na Brabant, toen was het nog maar een piepbuitje vergeleen met nu.
maar wat betekent dat dan?? Soort van actuele stand van zaken. Een EXTRA UPDATE eigenlijk
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Bovenaan deze site op het kopje "weer" gaan staan en dan indexcijfers onweer kiezen. Ik heb net heerlijk gezommen kom ik thuis en zie ik deze cijfers. Daar word behoorlijk blij van
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Ja das waar maar die buiactiveerde buiten die lvl3 meer dan binne die lvl3. dus het engiste wat hij hieer gedaan heeft is overleven en dan uitbarsten in DE in het lvl2 gebied.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
overal wel kansen genoeg op onweer, zwaarste onweer ten oosten van de lijn Antwerpen-Bergen. Waarom? Goh, daar kan het goed opwarmen (zie alleen maar blauwe hemel in die richting)
In Limburg is de 30° graden trouwens gehaald
Ja plus wat er achteraan in FR zit...dat zou moeten kunnen groeien heb ik begrepen. Zagen we gisteren toch ook eerst leek het allemaal niets en ineens BOEM groeit het als kool! Of niet. Je weet het nooit natuurlijk
knippen en plakken ik haal de plaatjes van een site af dan knip ik ze bij in paint en sla ze op als jpg bestand dan voeg ik ze hier in op de site
MESOSCALE DISCUSSION HIER KLIKKEN
Ja plus wat er achteraan in FR zit...dat zou moeten kunnen groeien heb ik begrepen. Zagen we gisteren toch ook eerst leek het allemaal niets en ineens BOEM groeit het als kool! Of niet. Je weet het nooit natuurlijk
Dan denk ik eigenlijk dat het westen niet veel kans maakt
maar goed het si nog niet eens 18:00 uur en ik durf nog geen bak bier te zetten op mogelijke ontwikkelingen.