Die in Frankrijk, die gaat richting duitsland, zal me niets verbazen als die pinkpop aan gaat doen.
De buien strook aan de kust bij belgie, schieten niet echt op....blijven lang hangen, ben benieuwd wat dat gaat worden en hoe laat... Vanmorge konden we al in de guidance lezen dat de verwachtte wardes wat lager lagen dan eerst gezegd werd (maar nog altijd hoog natuurljk) en dat het ergste/ meeste noodweer vooral buiten onze landsgrenzen zou vallen. Wat natuurlijk weer nietw il zeggen dat wij nks gaan lrijgen maar in het evrleden al vaak gezien dat waar bij ons een halve provincie noodweer krijgt, onze oosterburen een halve deelstaat omgewaaid krijgen, en nog erger dan hier ookIn boulogne zie ik nu wel meer activiteit ontstaan.......qua onweer.
Ja prachtige waarden, maar zonder trigger heb je er vrij weinig aan. Je kunt nog 16 andere waarden hebben die allemaal zwaar onweer schreeuwen, maar als de lont niet aangestoken wordt gebeurt er niets.
Misschien dat er vanavond nog t een en ander goed ontploft, maar op dit moment valt t mij wat tegen. Die bui in DE is een monster, maar dat is tot nu toe de enige nog.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Het lijkt dus afgezwakt.
Maar als ik de andere berichtgevingen lees, dan lijkt het wel heftig te worden.
Ik denk dat de noordzee het helemaal niet "aanneemt" omdat het water een stuk kouwer is dan de landtemperatuur.
Vertel.. ?
Ja prachtige waarden, maar zonder trigger heb je er vrij weinig aan. Je kunt nog 16 andere waarden hebben die allemaal zwaar onweer schreeuwen, maar als de lont niet aangestoken wordt gebeurt er niets.
Weet ik . Maar zonder kom je al helemaal niet ver, dus het is al heel wat .
gaat volgens mij de Noordzee op gaan
Volgens de lightingwizzard zouden de buien back en sidebuilding moeten zijn. dus dan zou het langzamerhand deze kant op moeten komen.