Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
:O Dit is mijn regio...
Edit: Hoera, mijn 200e bericht!dit waren de incides van 15:00..... kan nu nog wel veel hoger liggen
Nog hoger?!
Die gegevens worden automatisch geupdate. Wij krijgen deze dus niet zelf binnen, dus kunnen hier helaas niks aan doen.
Hier is het na een hele korte periode van opklaringen nu gewoon weer volledig bewolkt. Af en toe probeert de zon nog door de wolken te schijnen, maar het warmt niet echt meer op. Waar halen jullie die tabellen met o.a. Cape en LI vandaan? Ik ben ook wel benieuwd...
EDIT: hoop iig dat er iets komt, maakt niet wie, het moet er gewoon zijn toch? | Gewijzigd: 9 juni 2014, 16:40 uur, door thunderstorms_4ever
En wat betekend het precies? Maken wij toch wel kans op onweer? of nogsteeds niet?
Die in Frankrijk, die gaat richting duitsland, zal me niets verbazen als die pinkpop aan gaat doen.
De buien strook aan de kust bij belgie, schieten niet echt op....blijven lang hangen, ben benieuwd wat dat gaat worden en hoe laat...
Al die supercells zijn hartstikke leuk, maar als ze allemaal rechtsaf duiken dan hebben we er niet heel veel aan.
Hier in Amsterdam trekt t af en toe dicht met hoge bewolking maar geen echte onstabiele structuren te bespeuren in tegenstelling to zaterdag.
T lijkt wel of de de convectie boven Nederland zwaar wordt tegen gewerkt want er is ook nog niets spontaan ontstaan hier behalve een paar pitjes in t noordoosten die het land allang weer hebben verlaten.
Kijk hier maar even naar, er komt veel meer aan voor jullie vannacht
Zet de auto maar overdekt....
Waar halen jullie die tabellen met o.a. Cape en LI vandaan? Ik ben ook wel benieuwd...
je gaat gewoon bovenaan je scherm op 'weer' staan en je kiest indecs/ ... zoiets ongeveer (en dan kies je jouw regio of miss staat je gemeente/stad erbij)